Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

ik heb een konijn van bijna 1 jaar oud, Ko.

Ik heb Ko vandaag gewassen, en ik zag dat zijn anus er een beetje anders uitzag dan normaal. eigenlijk heb ik er nooit zo naar gekeken, maar het viel me nu op.

kan zijn anus ontstoken zijn? heeft hij myxomatose?

hij heeft wel een tijdje plakpoep gehad, maar dat is nu over na aanpassing van zijn voeding. (heel soms heeft hij een beetje plakpoep)

ik ben best wel heel bang dat er iets mis is met hem..............................................

weet er iemand meer? kan iemand me helpen?

Groetjes,

Roos

Geplaatst:

Nee, ik heb geen foto.

ik heb vandaag weer even gekeken, en toen zag ik helemaal niks, alleen maar haar.

(ik heb mijn konijn in bad gedaan omdat er poep in zijn vacht hing)

alles leek wel heel erg gezwollen ofzo.....

groetjes,

Roos

Geplaatst:

wat voor kleur hoort mijn konijn zn plas te zijn? het is een beetje bruin...........

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Geplaatst:

Laat ik het zo zeggen ik had gister al bij de dierenarts gezeten,

maargoed dat moet jij weten... ik zou gaan i.i.g. en volgens mij is die foto het geslacht van een ram en niet de anus?!

Geplaatst: (aangepast)

Konijn Ko,

De leden van BunnyBunch zijn GEEN dierenartsen...

Het is prima dat je vragen stelt, maar je hebt nu van de 4 leden die reageren, 2 leden die je aanraden om een dierenarts te bezoeken...een ander oppert dat het mogelijk syfillis kan zijn..OOK iets om een dierenarts te bezoeken. Dat maakt dus 3.

Wat wil je nu eigenlijk met je hulpgeroep ?

aangepast door ZaZa
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .