Engeltjes farm Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 afgelopen woensdag zag ik voor het eerst rode plas in de ren,even aangekeken en bleek dat een van de dames rood plast,ze at en drink verder goed dus heb het even een dagje aangekeken of de plas weer normaal werd, helaas niet het geval dus vrijdagochtend naar de da, het bleek echt om bloed te gaan en de da wou meteen opereren dus is haar baarmoeder eruit gehaald, er bleek een tumor in/op te zitten dus gelukkig dat het eruit is!ze is goed herstellende, eet en drinkt weer volop en ze is weer de oude,dus helemaal super dat ze goed herstelt, ze is ruim 5 jaar.nu heb ik carprofen drops gekregen die ze 2x daags moet hebben maar nu ben ik eigenlijk helemaal vergeten te vragen voor hoelang ze dat moet?iemand hier enig idee? anders moet ik toch weer even gaan bellen naar de da om te informeren.
Solfide Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Zou ik toch maar even bellen!Is ook sneller en accuraater dan hier informeren.Ze staat onder behandeling tenslotte bij de DA.
Amatjuh Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Ik heb het hier zo'n 5 dagen gegeven, twee keer per dag. Een beetje op gevoel, hoe is het konijn er aan toe, zijn er tekenen van pijn?
Engeltjes farm Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Geplaatst: 7 februari 2011 nee geen tekenen van pijn, ze begon vrijdag meteen weer met eten en keutelen,ze zit weer terug bij haar vriendjes en gaat helemaal goed,ze plast weer normaal gelukkig en ziet er gewoon happy uit!
Amatjuh Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Observeer haar goed op tekenen van pijn. Je kunt eventueel de pijnstilling afbouwen voor de zekerheid.
Dollie Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Ik zou het gewoon afbouwen idd. Als ze geen tekenen van pijn vertoont, goed eet.
Engeltjes farm Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Geplaatst: 7 februari 2011 oke ik wou het haar sowieso toch nog even geven,beter te lang als te kort maar verder gaat het supergoed na zo'n ingreep,ze knabbelt er lekker op los en haar buikje ziet er goed uit
Aanbevolen berichten