dieseltje Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hallo bbers. Ik laat diesel casteren aankomende dinsdag. Want in april krijgt hij een vriendinnetje. Maar nu is me vraag. Moet ik nog ergens rekening mee houden na zo castratie? Kwa voer ofzoWie kan mij helpen? ?
Fluffie&Bunny Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Gewoon eten geven zoals hij gewend is. Wel zorgen dat je pijnstilling mee krijg en dwangvoer als hij niet wil eten. Het gaat bij een castratie meestal wel goed, het is over het algemeen een kleine ingreep. Succes!
Niek Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Je zou eventueel ervoor kunnen zorgen dat je zijn favoriete groentes in huis hebt zodat hij gestimuleerd wordt om snel weer te gaan eten.Succes!
dieseltje Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 (aangepast) Oke dank je wel. Tja en toch vind ik het wel eng, bij zo klein konijntje.maar zal ze favo groete in huis halen! En moet ik ook een handdoek in de kooi doen ivm eventuele scherpe stukjes van het hooi? 6 februari 2011 aangepast door dieseltje
Fluffie&Bunny Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Oke dank je wel. Tja en toch vind ik het wel eng, bij zo klein konijntje.maar zal ze favo groete in huis halen! En moet ik ook een handdoek in de kooi doen ivm eventuele scherpe stukjes van het hooi? Zou ik wel doen ivm de hechtingen. En de scherpe stukjes komen meer van het stro dan van de hooi. Hooi is over het algemeen vrij zacht.
dieseltje Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Ja dat is ook zo. Nou ik heb hooi in de kooi. Ivm allergieen hier in huis. Maar Moet er dan ook een handdoek /dekentje in?
Margot Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Ik zou hem de 1e dagen even alleen op een handdoek zetten. En dan gewoon een pluk hooi ofzo zodat hij wel hooi kan eten. Super dat je hem laat castreren en dat hij een vriendinnetje krijgt!
Nefke Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Inderdaad zoals Margot zegt zou ik 'm ook gewoon op een handdoek zetten de 1e dag/2 dagen, met alleen hooi om te eten verder in de kooi.Hij zit binnen maak ik op uit je vorige berichtje? Het kan zijn dat hij na de narcose (als hij die krijgt) lastig zelf zijn temperatuur kan regelen, dus zorg dat hij warm blijft (kruik). En groente gaan er na een operatie vaak eerder in dan biks of hooi, dus inderdaad slim om die klaar te hebben liggen .
dieseltje Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Hij is gisteren geholpen, en het is goed gegaan. Hij eet en begon vandaag weer te drinken en hij alweer de oude. Bedankt voor de reacties. @dollie... ik heb hem in veendam laten helpen. Dieren kliniek noord nederland. Ik heb slechte evaring in hgz sapp.
Dollie Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Die heb ik juist bij Noord Nederland (niet met een castratie, dat zou ik daar ook nog wel laten doen), maar fijn dat het goed is gegaan!
Boseetje Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 mooi dat het goed is gegaan! Waar ga je een vriendinnetje halen in april?
dieseltje Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Geplaatst: 10 februari 2011 Ja ben ook blij dat het goed is. Hij krijgt een vriendinnetje bij een fokter weg. Want ik wilde graag een witte.
dieseltje Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Een dwerg teddy. Mijn diesel is ook een teddy. Ik hoop dat ik ze tegen die tijd kan koppelen in me nieuwe woning. Kga op mezelf dus kwa tijd is het allemaal beetje lastig. maar probeer het zo goed mogelijk te doen natuurlijk. En ze komen straks op een tweede slaapkamer met een grote ren ervoor. Tegen die tijd krijgen jullie fotos. Maar wat kan ik als ondergrond voor de ren gebruiken? Er komt laminaat te liggen... zou een paar matten ofzo voldoen? Zodat ze niet uitglijden
dieseltje Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Een dwerg teddy. Mijn diesel is ook een teddy. Ik hoop dat ik ze tegen die tijd kan koppelen in me nieuwe woning. Kga op mezelf dus kwa tijd is het allemaal beetje lastig. maar probeer het zo goed mogelijk te doen natuurlijk. En ze komen straks op een tweede slaapkamer met een grote ren ervoor. Tegen die tijd krijgen jullie fotos. Maar wat kan ik als ondergrond voor de ren gebruiken? Er komt laminaat te liggen... zou een paar matten ofzo voldoen? Zodat ze niet uitglijden
Aanbevolen berichten