_RJ Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Toch maar eventjes een eigen topic aangemaakt...Sam is nu ondertussen 3 maandjes oud, over een maandje dan toch maar het mes erbij langs! Nu vind ik dit zelf best een spannend idee dat het moet gaan gebeuren. Dus vandaar dat ik eventjes een topic heb gemaakt om toch zoveel mogelijk informatie etc kan krijgen! Ik woon in Zwolle, heeft iemand hier ervaring met een DA in omgeving zwolle? Wat zijn deze ervaringen dan en hoeveel kost het bij deze DA om een rammetje te laten castreren?Hoe weet ik of de balletjes goed zijn ingedaald? Kan ik dit zelf zien of moet ik hiervoor langs de dierenarts (de een zegt dat je het zelf kan zien de ander niet, ik weet het nou ook niet zo goed meer!) Hebben jullie nog meer tips tops tups hints info, alles is welkom! Bedankt alvast!
_RJ Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Bedankt voor de reacties in elk geval hè!
Dollie Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 In principe kun je het zelf wel zien denk ik. Gewoon kijken of er balletjes zitten? Aan een DA in Zwolle kan ik je niet helpen, wat informatie/ervaringsverhalen over castraties bij rammen wel: http://www.bunnybunch.nl/community/tags/castratie%20ram.html
Aanbevolen berichten