wupsie Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 zeg baasje, moet jij iets bekennen??? wat heb jij met mijn lieve konijntje gedaan?
Dollie Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Hè? Mien zat toch altijd op hetzelfde als mijn mevrouw met slappe oortjes? Ik kan niet zeggen dat ik haar gisteren erg dun vond voelen (al heb ik er ook niet op gelet) maar ook niet dikker dan normaal, er is toch zéker geen halve kg bij op gekomen? :eek:
Sherrifke Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 kersje in de mond... abrikoos sausje voor even een knisperig gebakken velletje..jam jam!oh nee wacht.. dat was de kip van gisteravond
wupsie Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 yups iris, mini zat altijd rond de 2.1/2.2 kg. Ik ben dus niet de enige die verbaasd is haha.en Baasje! houd jij het ff lekker bij je kipje, niet mijn lieve mientje!!
Sherrifke Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 vanavond weer kip :yipi:Hopelijk is er niks met je ventje... en komt alles goed!!En als ik zo qua gewicht moet schatten.. is het een snelle hap slik weg
wupsie Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 vanavond weer kip :yipi:Hopelijk is er niks met je ventje... en komt alles goed!!En als ik zo qua gewicht moet schatten.. is het een snelle hap slik weg :gasp: ventje!!!??? Mini is zeer beledigd!!! Mini is toch duidelijke een echte mevrouw!
Sherrifke Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 :gasp: ventje!!!??? Mini is zeer beledigd!!! Mini is toch duidelijke een echte mevrouw! :$Sorry mien!!!
Amatjuh Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Een personenweegschaal is wel veel minder nauwkeurig als een keukenweegschaal. Bij mij zat hier ook een groot verschil tussen.Komt het niet omdat de wintervacht wat afneemt en je alles beter voelt?
Dollie Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Max en Mini zitten binnen dus ik denk het niet echt. Of hebben die toch een idkkere (andere) vacht in de winter?
Amatjuh Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Oh ja dat is ook waar, was ik even vergeten..
wupsie Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 merk niet echt verschil in de vacht in zomer of winter, wel gooien ze 2 keer per jaar heel de vacht eraf voor een nieuwe, maar er zit niet zoveel verschil in.
Aanbevolen berichten