Ga naar inhoud

Help ze hebben mijn zeil opgegeten wat moet ik doen ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kom net thuis, en op een of andere manier zijn mijn fransozen uitgebroken. Nu hebben ze een stuk zeil opgegeten. Ze lijken er beide niet zoveel last van te hebben. Maar is het schadelijk, en wat kan ik het beste doen ? Heb overigens niet zoveel in huis alleen infacol en cisaral drops.

img00112201102011547.jpg

Geplaatst:

dat is een heel stuk zeg...

ik ken dat spul, is dat niet van die plastic rol? Het is grotendeels gemaakt van een soort hars en het kan hard en scherp worden in de maag, ik zou ermee naar de DA gaan...

Geplaatst:

Ze hebben er allemaal kleine stukjes afgescheurd, deze lagen erlangs zoveel hebben ze er niet van gehad denk ik. Overigens hebben ze wel vaker aan het zeil gezetten maar niet zoveel als nu.

Geplaatst: (aangepast)

Toevallig, die van ons heeft er gisteren ook een hele hap uit gegeten! Ik vraag me af of het er nog weer uit komt? Was net op zoek naar iemand die me kon helpen, maar ik zal dit wel even volgen.

Noodles eet bijna geen biks meer, alleen nog maar dingen als zeil en kranten...

aangepast door Nooodles
Geplaatst:

Die 2 van mij liggen nu te slapen, maar ze hebben net wel allebei gegeten. Heb nog geen keutels gevonden, maar dat zal dadelijk wel komen als ze wakker worden, aangezien ze altijd na het slapen meteen gaan keutelen

Geplaatst:

Heb net de dierenarts gebeld, die zei dat het waarschijnlijk niet zo heel erg veel kwaad kon, en dat ik even moet afwachten.

Ik heb overigens van dat hele zachte zeil. Soort rubber of kunstof oid

Geplaatst:

die van ons had ook heel veelplastic gegeten en die raakte flink verstopt!! zodra de ontlasting en eetlust normaal is hoef je je geen zorgen te maken. als ze zich normaal gedragen! vervelend he, die van ons ook hoor zodra het plastic is of tapijt (stof) dan vreet ze eraan en het op en het gewoon knaagspul dat we hebben moet ze niet haha.

Geplaatst:

Ohh, met dat spul is het hier ook goed gegaan.

Het verpulveren vinden ze ook leuker dan het echt op eten.

Mijn mij hebben ze met zn tweetje geen symptomen laten zien.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .