nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 ze loopt trouwens te knarstanden heel hard ?ze heeft pijnstillers gehad van de DA
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 ze is nog vrij suf en slaplopen doet ze nog niet eten doet ze welen ze doet ook haar behoeftes
michaela23 Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Aahh wat een lieffie. Heel veel beterschap voor haar, en hopelijk knapt ze snel op en komt ze ook weer aan.Wanneer deed ze dan knarsetanden? Toen je haar aaide? Of doet ze dat terwijl ze gewoon ligt?
nijntjemarlot Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 ok nu gaat het FOUTTze heeft stuiptrekkingen en is echt levenloosben bang dat dit het einde is :( ik ga nu de DA bellen
nijntjemarlot Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 ze is helaas in me armen overleden :'(
Karina Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 ...geen woorden Marlotte... Zo hard gevochten voor Nijn en nu zo.... Heel veel sterkte!
nijntjemarlot Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 ik het belangrijk dat de andere nog afscheid kunnen nemen ? of is het goed zoen ik mis haar echt ernorm
Fluf en Tinus Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Wat is het leven toch soms oneerlijk... Dag mooie Nijntje!
pebbles Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Ach gutte wat vreslijk zeg,leg haar maar bij de andere dan nemen ze echt afscheid...je ziet vanzelf wanneer het goed is..Ze heeft van een geweldig mooi konijnen leven mogen genieten en ook een lang konijnen leven..je hebt er alles aan gedaan en ze is in jou arme gestorven en heeft dus tot het laatst jou liefde gevoeld. Sterkte ermee.
Aanbevolen berichten