nijntjemarlot Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 dankjewel! ik kan het goed gebruiken.
Margot Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Het gaat vast goed komen! Ik zal voor jullie duimen!
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 zo nijntje net naar de dierenarts gebracht,wordt vanmiddag gebeld als ik haar mag ophalenben benieuwd
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 zucht ik zit maar te wachten tot de telfoon gaat met goed nieuws, duurd lang ze zal wel rond deze tijd op de operatie tafel liggen,
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 net ging de telefoon ik schrok me dood joh was het me moeder XD
Tatjana Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 ja das zeker schrikken en nog niks gehoord?
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 nee nog niks gehoord,zal dat dan blijken op goed nieuws ?whaa wordt echt gek hier
Karina Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Toen Nijn geopereerd werd kreeg ik ook pas later in de middag telefoon. Ze wachten even af tot de narcose is uitgewerkt en hoe Nijn daarop reageert. Als je het echt wil weten zou ik gewoon bellen hoor.
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 naja ik heb er wel vertouwen in hoor dat de DA belt wanneer ze echt denke dat het kanmaar ze is toch al 9 dus heb je ookwel weer twijvel,naja ik ga maar even afleiding zoeken
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 jeeeee ik mag der halen :party:
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 nijn is weer lekker thuisze had kleine haakjes dus dat viel wel mee,de DA heeft haar grondig onderzocht maar kon niks anders vinden,maar ze denkt niet dat het allemaal door die haakjes komt.dus ik moet haar nu goed warm houden en binnen dus.en ik moet haar science selective voeren zoveel als ze wilt.en dan volgende week terug om te wegen en kijken of het beter gaat.ik had nog mazzel ook want deze maand is het gebits maand dan krijg je korting op de behandelingen,was maar 81 euro kwijt voor de controle en behandeling,ze is nog wel erg zwak en haar evenwicht kwijt maar ik hoop dat ze die snel terug vind,
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 ze is wel een zielig hoopje om te zien hoor,ik had er even op schoot gevoerd en toen daarna wilde ik haar in der hok doen,dus ik hou haar met de handoek voor het deurtje zodat ze het hok in kon springen,viel ze plof op der zij omdat ze der evenwicht valoor :(maar ze drinkt en eet goed,haar keutels zijn soms beetje zachten ze slaapt veel en gaat tegen je aan liggen en kruipen
Dollie Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Misschien is het zinvol om bloed onderzoek te doen als ze straks toch dun blijft. Wel eten en niet aankomen kan best wel veroorzaakt worden doordat de nieren minder werken. Zeker gezien haar leeftijd lijkt me dat niet onmogelijk.
Karina Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 De narcose moet nog goed uitwerken. Nijntje is natuurlijk al wat ouder en een narcose is niet niks. Ik zou het goed in de gaten houden, maar zolang Nijn eet en wat keutelt is het goed. Slapen overigens ook, dan heeft Nijn de nodige rust. Wat je eventueel nog kan doen is een warmwaterkruik of iets dergelijks gebruiken, zodat Nijn lekker warm blijft.
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 ik ga volgende week weer heen dus ik hoop dat er vooruitgang komt,en inderdaad anders kunnen het haar niertjes zijn,maar daar kan je toch niks meer aan doen op deze leeftijd ?ze ligt nu op de bank tegen me aan te slapen zo lief
Dollie Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Nierfalen kun je sowieso niks aan doen volgens mij. Maar persoonlijk zou ik het wel willen weten. Wat schattig!
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 tuurlijk wil ik het ook weten,en ik wil er ook alles aan doen wat kan.maar het hangt dus af van deze week....moet volgende week dus weer heen en dan gaan we wegen en besprekentot die tijd krijgt ze dus sience select en ik ga morgen nog kruidenhooi halenen een warm bedje naaien
Dollie Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Ik hoop dat het niet nodig is en dat ze gewoon goed opknapt!
nijntjemarlot Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 hier foto's van de magere slapende nijnen ik weet het ze is veels te mager en kan dus letterlijk alle graatjes en botjes voelen
Aanbevolen berichten