notlikeher Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Hallo,Mijn stiefmoeder belde mij gisteren op, ze maakte zich zorgen.Haar konijntje beet de hele tijd aan zijn ruggetje, net boven zijn staartje. De huid waar hij beet, voelde hard aan. Het lag niet open, er waren geen wondjes te zien. Ook zijn 'balletjes' schenen heel hard aan te voelen, hier was verder ook vrij weinig aan te zien. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?Het konijn eet verder goed.
michaela23 Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Misschien heeft hij last van vachtmijt, of vlooien. Verder zou ik het niet weten.Anders toch maar even naar de DA gaan, als ik jullie was.
Esjes Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Ik denk ook even naar de DA.En misschien ook zijn balletjes laten verwijderen zodat hij bij een leuke meid kan?
Solfide Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Nou niemand kan het konijntje zien of voelen en heeft de kennis die de DA heeft.Toch even bellen misschien naar een DA voor een afspraak.
Aanbevolen berichten