Moniiek Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Vanochtend ontdekte ik bij mijn konijn een rare bobbel bij zijn voorpootje/schouderblad..het is best een dikke bobbel en ook hard..toen ik het aanraakte deed hij niet raar of iets en hij gedraagt zich ook niet raar..ik ga morgen denk ik wel de dierenarts bellen voor de zekerheid..maar iemand enig idee?
Tatjana Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ik zou denken sleutelbeen... maar ik heb geen idee of een konijn dat heeft Ik zou ook ff naar de DA gaan, sterkte ermee...!
Wammes030 Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Is je konijn toevallig pas geleden ingeent? Het kan een entingsbult zijn (als je konijn op die plek de injectie heeft gehad). Die bult trekt dan vanzelf weer weg als het goed is.
Lauwtjee Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ja, het kan een entingsbult zijn, of een abces(bult?)Het kan ook een vetbult zijn. Mijn konijn heeft een vetbult. Heb al contact gehad met een KKDA erover en hij zei dat het niet erg was en dat het een goedaardige bult is. Maar slim om ff naar de dierenarts te gaan. Zou je misschien kunnen uitleggen hoe het erui ziet? Zit er een wit puntje op?
Aanbevolen berichten