Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

ik had even een snel vraagje

meestal lopen mijn konijntjs rond in mn kamer maar soms moeten ze ook eens in hun kooi als ik byvoorbeeld een hele dag wegben en mr savonds terugkom voel ik mij beter op mijn gemak als ze in hun kooi zitten , nu is het probleem dat een vn mn konijnen begint te knagen aan de tralies van de kooi, dit is natuurlijk nii goed voor de tanden

weet er iemand een trucje om haar dit af te leren ?

groetjes hazel & clover

Geplaatst:

Een rennetje aansluiten op de kooi waar zo ook beschikking over kunnen hebben als je weg bent?

Ze laat zien dat ze niet opgesloten wil zitten.

Speelgoedjes en knaagspullen zoals takken kunnen ook een goede afleiding zijn.

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie !, op dit moment kan een rennetje ng niet helemaal , vroeger waren de twee konijntjes zindelijk maar de laatste tijd vindt ik steeds meer en meer keuteltjes rond id kamer dus moet ik terug beginnen ze zindelijk te maken

ze hebben ook een knuffel en een tunnel in hun kooi, en vroeger een telefoonboek, maar daar heeft clover nooit echt veel interesse in getoond , wel heb ik nu mn vriend nr de dierenwinkel gestuurd om een paar andere speelgoedjes te proberen :) ,

Bedankt voor de tips !

Geplaatst:
En keuteltjes laten ze vaak wel overal

Als ze maar niet gaan plassen overal dat zou ik erger vinden

Plassen doen ze ook,, en de vloer vn mn kamer is hout dus dat is niet echt handig als daarop een plasje terechtkomt al moet ik wel zeggen dat ik het niet erg vinden om dit op te ruimen , we hebben thuis een tweede stofzuiger dus die staat nu hier in mn kamer zodat ik iedre dag kan stofzuigen en dan is alles weer opgelost maar het zou aangenamer zyn moest dit niet gebeuren, natuurlijk doen ze dit omdat ze nooit een zindelijkheidstraining gehad hebben dus na de examens ga ik daarmee beginnen , voor de rest zijn het echt twee supersgatten , hiervoor had ik nooit konijnen thuis behalve toen ik ng heel klein was, en ik moet zeggen dat ik echt heel blij ben dat ik ze in huis heb gehaald, ik had nooit gedacht dat konijnen zooooo tam konden worden. Ik heb er echt heel veel aan en in de zomer zijn ze ook alletwee ingeent geweest en tegelijk een checkup bij de dierenarts en alles was in orde,

Geplaatst:

Dat is idd wel een geruststelling, mr ik had wel al een vermoeden toen ik de eerste maal erheenging met mn konijn

de da gaf me een hele powerpointpresentatie en superveel info toen ik zei dat het mn eerste konijn was, en die hele sessie was daarna ng eens volledig gratis :)

Bedankt ik hoop dat de konijntjes meewerken :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .