Nopnop Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Geplaatst: 31 januari 2011 (aangepast) Sorry hier update..Het gaat erg goed met me fransoos, ze had vanaf vrijdag geen kenmerken meer van ec, eigenlijk vanaf donderdag al niet zo meer, at alleen op vrijdag beetje te weinig..Ze bleek ook geen oorontsteking te hebben.. Moet haar gewoon goed inde gaten houden.. Sinds zaterdag at ze al stuk beter en oogte ze al stuk normaler (was donderdag wat afwezig) gister vond ik haar normaal, at goed.. en vandaag ook..Mocht voor zekerheid wel panacur geven maar eerst zo'n klein kokertje leeg maken, als het slechter ging (gedrag/eten) terug komen, maar vind het elke dag beter gaan, zoals gister en vandaag vond ik haar normaal.. Zat ook alweer buiten in de ren bij de rest, en s'avonds weer netjes binnen...Vandaar is niet zeker of ze die woensdag met die kenmerken van ec wat anders was, omdat maar 1 dag ongecontroleerde oogbewegingen was en koptikken, en daarna niet meer alleen wat slechter gegeten.. Dus gelukkig gaat het goed... 31 januari 2011 aangepast door Nopnop
Aanbevolen berichten