judithjuhh Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Ik lees even mee, mijn voedster wordt ook gecastreerd op zijn tijd en ben benieuwd naar de ervaringen met DA's in Zwolle. Nou, ik kan je verzekeren dat je never nooit naar de DA in Stadshagen moet gaan. Die heeft ervoor gezorgd dat mijn konijn chronische gebitsproblemen heeft gekregen, waaraan ik haar na anderhalf jaar vechten heb moeten laten inslapen. Nooit ga ik daar weer heen, en nooit zal ik het ook maar iemand aanraden!
froukjee Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Geplaatst: 29 januari 2011 Het klokhuis van een appel kun je beter niet geven, daar zitten de appelpitten nog in en die zijn niet goed voor een konijn. Oja!? Dat wist ik dus niet.. zijn er meer dingen die een konijn niet mag? (Ik geef al geen aardappel, ui, knol en dergelijke.. en ook niet de blaadjes van aardbei en tomaat, kool met mate, maar verder.. alles zo'n beetje) Vandaag heb ik Amber een stuk appel gegeven zonder klokhuis, daar is ze namelijk dol op. Alles waar teveel suiker in zit, eet ze graag. Dat geef ik haar nu meer dan ze gewend was, dus ik ben benieuwd hoeveel ze te dik is als ze straks weer helemaal beter is! Ze heeft al twee kleine worteltjes gehad vandaag, ze heeft een paar brokjes gegeten, ze knabbelt wat aan het hooi en ze heeft een wilgentwijgje gehad:) Met keutel;en gaat het ook goed, dus ik ben tevreden. Ieder moment waarop ik twijfelde, of ik haar niet moest gaan dwangvoederen, nam ze weer een hapje van het één of ander:mdr:Nou, ik kan je verzekeren dat je never nooit naar de DA in Stadshagen moet gaan. Die heeft ervoor gezorgd dat mijn konijn chronische gebitsproblemen heeft gekregen, waaraan ik haar na anderhalf jaar vechten heb moeten laten inslapen. Nooit ga ik daar weer heen, en nooit zal ik het ook maar iemand aanraden!was dat de praktijk Zwolle-Zwartewaterland?
Cleo en Jackson Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Hoi froukjee, Ik denk er zelf over na om mijn voedster (ivm rijden op mijn ram) te laten castreren bij wilhelminapark. Heb je er een goed gevoel bij gehad? en hoe heb je contact met hen gelegd? Mail of telefoon? Groetjes,
judithjuhh Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 was dat de praktijk Zwolle-Zwartewaterland? Precies, dat is die. Er lopen daar 2 artsen, 1 weet nog wel wat, maar heel toevallig trof ik altijd de verkeerde. Die weet dus echt helemaal niks! Zoekt alles op op het internet, belt naar Wilhelminapark omdat hij de uitleg van de dosering op internet niet snapt...En toen ik met mijn voedster (knarsetandend van de pijn) daar was, en ze al 2 dagen niet had gegeten, heb ik er een kwartier over gedaan om hem ervan te overtuigen dat er echt iets met haar gebit mis was. Hij geloofde me niet, omdat "hij niks kon zien in haar bekkie". Nou sorry hoor..
Lonka Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 http://www.bunnybunch.nl/community/voeding/45117-veilige-giftige-planten-groenten.htmlHier vind je de links naar goede en slechte plantendeze lijst http://www.sweetrabbits.de/kaninchen-ernaehrung.html is in het duits, met foto's van de verschillende groenten ed erbijdeze lijst http://www.diebrain.de/k-frischfutter.html is in het duits en geeft informatie over oa het calciumgehalte in groente/fruit.
froukjee Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Hoi froukjee, Ik denk er zelf over na om mijn voedster (ivm rijden op mijn ram) te laten castreren bij wilhelminapark. Heb je er een goed gevoel bij gehad? en hoe heb je contact met hen gelegd? Mail of telefoon? Groetjes,Nee, ik had er niet een heel goed gevoel bij.. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de beslissing overhaast had, waardoor ik het zelf ook niet meer kon volgen. Maar.. ik kreeg vrij weinig uitleg over wat er zou gebeuren, mijn konijn kreeg de verkeerde brokken, men was bijna vergeten mij de antibiotica mee te geven omdat de meeste konijnen dat per injectie krijgen en ik weet niet of ze me nou wel of niet goed hebben uitgelegd hoe het moest met de medicatie. Ik had de hele dag in spanning gezeten vanwege de operatie, dus ik was niet meer zo helder..http://zwarte-engel.blogspot.com/2011/01/castratie-konijntje.html
Aanbevolen berichten