Ga naar inhoud

Vlaam lag slap in zijn hok.....


Riene

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik een discussie geplaatst over mijn Vlaam het sore hocks. Zijn ene pootje ziet er gelukkig al een stuk beter uit, aan de andere is nog niet veel verandering te izen, maar het heeft gelukkig niet meer flink gebloed.....

Maar nu even iets heel anders..... Ik liep net de schuur in, (heb mijn nijnen daar even gezet omdat het daar minder vochtig is nu dan buiten ivm de sore hocks....) en toen lag mijn Vlaam heel stil op zijn zij met zijn oogjes dicht. Toen ik hem begon te aaien reageerde hij helemaal niet! Ik schrok enorm en tilde hem meteen op, toen voelde hij ook slap aan. Echter na zo'n 10 seconden leek hij ineens weer helemaal bij te komen. Heb hem toen weer neergezet en hij begon weer gewoon rond te huppen en te eten. Vijf minuten erna was hij nog steeds vrolijk aan het eten.

Volgens mij keutelt hij gewoon nog.

Wat kan dit geweest zijn? Kan het zijn dat hij diep in slaap was? Herkennen jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel, heel goed in de gaten houden... voor mij zou dit al reden genoeg zijn om naar een dierenarts te gaan.

Wat het is? Ik durf het niet te zeggen. Maar een konijn hoort niet zo diep in slaap te zijn dat je hem kan optillen en dat hij dan nog slap blijft... dat is in mijn ogen toch wel een teken dat er iets niet klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brutus kan ook heeel diep slapen.. Dan kan ik hem aaien ze poten controleren., en maar door slapen half op zijn rug t duurt altijd ff voordat hij wakker wordt (optillen doe ik niet) dus ja ik weet niet.. Maar met ook die zere hakken erbij. Nog een bezoekje aan de DA kan nooit kwaad en blijf opletten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update.... Tot nu toe vertoont hij weer heel normaal gedrag. Heel vaak gaan checken vandaag en elke keer gewoon vrolijk rondhuppen of eten. Hopelijk blijft het dus bij dat ene vreemde incident.... Mocht het nog eens voorkomen dan ga ik er wel meteen mee naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .