Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sins 2dagen heb ik het konijn van mijn vriendin erbij gekregen omdat allebij onze vriendjes alleen zaten en we dat nogal sneu vonden.

Echter vond ik al dat hij wat stonk, toen ik vanochtend keek had meneer diarre wat kan ik hier het beste tegen doen?

Of die rustiger is geworden weet ik niet, aangezien die altijd al rustig was.

Of die eet of drink kan ik eigenlijk ook moeilijk zien omdat ze met zijn 2en zitten allemaal dus erg lastig/

Wie kan mij helpen.

Groetjes

Geplaatst:

Welkom op de site.

Diarree is altijd ernstig bij konijnen, dus een bezoekje aan de dierenarts kan nooit kwaad.

Verder is het interessant de konijntjes toch even te scheiden, zodat je kan nagaan of de zieke eet, en hoeveel.

Geplaatst:

Hee,

Tot ik weet krijgt die bij ons beide hetzelfde voer, hooi gooi ik elke dag een flinke pluk neer dus dat hebben ze wel genoeg.

@ mystique; Ik heb de eigenaar al gesmst maar daar kreeg ik geen reactie op het is natuurlijk mijn konijn verder niet.

Geplaatst:

2 konijnen bij elkaar... is het dan voedster + ram? en zo ja, is de ram gecastreerd? Anders zijn je konijnen over 5 weken in groot gezelschap

Geplaatst:

@ Lonka: Haha nee ik heb zelf al genoeg konijntjes gehad en was er niet van plan nog meer te gaan nemen.het zijn beide mannetjes (voor de mensen die het niet verantwoordelijk vinden) ze zijn beide dus erg "sociaal" en doen elkaar dus ook geen vlieg kwaad, want ze liggen heerlijk te slapen elke dag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .