Serife Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Hoi!Ik heb een voedster en ze zit in de puberteit. Ze is altijd superchagrijnig en valt me aan als ik mijn hand in het hok doe. Ze vind het niet zo leuk als ik haar aai of optil en daarom laat ik haar zoveel mogelijk met rust en laat ik haar lekker vrij buiten lopen.. Maar vanmiddag kreeg ik haar maar niet in het hok. Ik ben wel een uur bezig geweest om haar naar het hok te lokken maar het lukte niet. Daarom had ik haar maar opgepakt en ik het hok gedaan maar toen gedroeg ze zich ineens heel erg rustig. Ik kon haar weer gewoon aaien en oppakken net zoals eerst.. Ik ben een beetje bezorgt dat er iets mis is. Daarna kreeg ze voer maar tijdens het eten deed ze elke keer haar ogen even dicht. En ze maakt soms een knorrend/brommend geluid.Weet iemand misschien of er iets mis is?
Lauwtjee Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Zelf geen ideeMaar misschien kan het eraan liggen dat ze eindelijk de ruimte kreeg?Als konijnen je aanvallen hebben ze soms hoknijd (of hormonen) en als ze dan gewoon lekker de ruimte krijgen denk ik dat ze het gewoon heerlijk vond? Misschien was ze moe van al het rennen? Geen idee xD
Lonka Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 zolang ze goed eet en keutelt zal er niet zoveel aan de hand zijn. Zoals je zegt.. ze pubert, misschien is ze morgen weer je lieve chagrijn
Bijouxxx Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 wow wees blij :o mijn bijoux is alleen maar erger geworden in de pubertijd.. kan gewoon niet in de buurt komen! ik ga mijn leven niet riskeren bij haar x] gelukkig laat ze het wel toe dat ik snel eten in het bakje doe, maar dan moet ik wegwezen hihi.
pechkonijn Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Ik zou er helemaal niet gerust op zijn. Eet ze nog net zoveel en net zo snel als normaal? Keutelt ze normaal?
Serife Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Geplaatst: 22 januari 2011 hoi! Ze is ondertussen alweer de oude chagrijn van vroeger Ze is de hele dag buiten geweest dus ik denk ook dat ze gewoon moe was.Ze eet en keutelt goed dus het gaat verder prima!Toch bedankt voor de berichten!
Aanbevolen berichten