Dollie Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 (aangepast) wat jij wil...... Ja, leg dan duidelijk uit wat je bedoeld, je hebt toch niks aan de dosering van medicatie die je niet hebt of begrijp ik je nu verkeerd? 6 februari 2011 aangepast door Dollie
floris en stijn Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Volgens mij wilde ze alsnog medicatie ergens vandaan sprokkelen, maar het maakt nu niet meer uit toch? Ze heeft weer een konijn wat het beter doet en daar gaat het gelukkig om.
daph-91 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 hoelang moeten ze nu uit elkaar blijven?
Dollie Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Ik had ze nu alweer bij elkaar. In principe, als Simba rustig doet en je zeker bent dat ze eet en keutelt, kan het wel. Denk er alleen wel om dat ze niet te gek gaat doen, ze heeft die wond wel zitten natuurlijk.
daph-91 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 ja ik had dezelfde gedacht dus heb ze net bij elkaar gezet, simba is heel agressief tegen haar en pupa begrijpt er niks van en kwam schuilen... echt zielig... heb ze maar weer uit elkaar gehaald... wat vinden jullie?
Dollie Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Eerst maar even uit elkaar laten. Sommige konijnen tollereren zwakte niet echt.. Bovendien ruikt Pupa misschien nog vreemd. Ik hoop dat het vanzelf bij trekt, het kan ook zij ndat je toch moet herkoppelen. Maar eerst maar even om haar gezondheid zorgen maken en daarna om de koppeling denk ik. Vervelend zeg!
Dollie Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Hoe is het nu? Heb je de dierenarts nog gesproken?
Aanbevolen berichten