Soon Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Hoe is het nu met snuf zijn pootjes? Hier gaat het de goede kant op, het wordt iig minder rood, meer roze.
Karina Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Het varieert. De ene keer is het mooi rose en de grootte van de plekken wordt kleiner (er begint weer haar te groeien) en de andere keer zijn de plekken waarmee het begon weer roder. Snuf loopt inmiddels niet meer op fleece (een katoenen hoeslaken met daaronder een deken, vindt hij geweldig ) en de ontstekingsremmer is bijna op. Ik wil nog andere bodembedekking proberen voor het hok, maar wat is er zachter dan hennepvezel? (en niet al te stoffig....)
Blacky Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Is hennepvezel hetzelfde als vlas?Want vlas is volgens mij best zacht.Ik gebruik het zelf ook.
Karina Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 Vlas is volgens mij nog iets zachter?Snuf zit in elk geval nu samen met Nijn bij de da (zie topic over Nijn). De da heeft vanmorgen naar hem gekeken en hij ging vandaag nakijken of hij niet mss een schimmelinfectie heeft, gezien het feit de plekken wel kaal worden, maar niet rood.
Karina Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 Nou...Zoals in mijn topic over Nijn al beschreven is Snuf thuis. Zijn logeerpartij is voorbij, want ze zaten al uit elkaar en eten e.d. kan hij hier ook. Bovendien maakte hij behoorlijk veel rommel De da heeft zijn voetzolen goed bekeken. Het zijn echt geen rode plekken, dus sore hocks zijn het toch niet. Ook gekeken voor infecties of dergelijke toestanden, maar ook dat is het niet. Hij kan eigenlijk weinig meer doen dan Snuf naar huis sturen, want erger wordt het niet en hij gebruikt zijn poten gewoon alsof er niks aan de hand is. Ik moet het natuurlijk wel goed in de gaten houden. Maar vooralsnog moet ik me daarover niet al teveel zorgen maken.
Soon Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Ohh fijn dat hij thuis is en dat het toch geen sore hoks blijken te zijn! Hij zal vast blij zijn weer thuis te zijn al mist hij denk z'n vriendinnetje wel denk ik.
Karina Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 Ohh fijn dat hij thuis is en dat het toch geen sore hoks blijken te zijn! Hij zal vast blij zijn weer thuis te zijn al mist hij denk z'n vriendinnetje wel denk ik. Ja hoor. Eerst onwennig en erg onrustig, maar nu zit hij lekker te slapen. Even bijkomen van de logeerpartij en het vervoeren weer (al is het maar 5 min. lopen ). Ik laat hem dus ook fijn met rust nu.
Aanbevolen berichten