Lianne22 Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 oh nee wat erg! heel veel sterkte..worden schieten eigenlijk tekort.
Dollie Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Oei.. Weet niet eens wat ik moet zeggen.. Wat moet dat een klap zijn geweest.. Héél veel sterkte.
lynx Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Nawwwww :-( Het spijt me heel erg dat Lobke is gestorven.Ik zou me troosten in het feit dat je haar graag zag en goed voor haar zorgde, en dat ze in vrede is gestorven. Maar dat doet natuurlijk niks af aan je verlies. Veel sterkte.
Soon Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Ohhhh neeeee, wat afschuwelijk....... Sterkte met het verlies!!
ZaZa Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Jeetje Sharon..Wat snel..Wat definitief...Maar vooral: Wat kansloos... En binnen dat kansloze bestaan, hebben jullie haar een wereldtijd gegeven ! Hoewel zo plotseling...Sharon..eigenlijk is dit voor Lobke uiteindelijk een mooie dood..Geen pijn, geen lijdensweg, geen 'proberen'...
Boseetje Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 ahhhhhhh NEE! wat erg! dit had ik zeker niet verwacht zeg.... bah heel veel sterkte toegewenst voor dit verlies!:(
roosjerobijn Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Lieve lieve lieve Sharon, Wil je nogmaals zeggen hoe erg ik het voor je vind!!!!Die Mooie Lieve Grote maar bovendien nog veeeeeeeeeel te Jonge Lobke. Het leek allemaal zo goed. Ze deed het weer zo goed en dan dit.Jullie hebben zoveel te verwerken gehad in 1 1/2 week tijd. Hoop en vrees wisselden elkaar af, zeker toen Lobke liet zien dat ze ondanks wat er ook aan de hand zou zijn nog heel veel plezier in haar leven had. Heel fijn voor Lobke en heel fijn voor jullie dat jullie dat samen ook nog mee hebben mogen maken en wat fijn dat je die foto's in de tuin nog hebt gemaakt.Wat een leegte zou dat zijn in dat mega grote hok. Wat ontzettend naar! Wat zal dat pijn doen!!!Voor Lobke is het fijn dat haar een lijdensweg bespaard is gebleven.Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Heel veel liefs van Simone.
darklady Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 dit komt wel heel erg laat maar het is echt een naar verhaal.ik wens je alsnog sterkte. echt wel zielig voor je dat je geen afscheid kon nemen.
jrjsieben Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Och krijg er kippevel vanDat had toch niemand verwachtSterkte
Lissy Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Heel veel sterkte!!!Wat vreselijk voor je!
Domino Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Ehm... het is heel lief, maar misschien wel een idee om volgende keer even te kijken hoe oud een topic is, deze is al bijna een jaar oud
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Geplaatst: 17 januari 2012 Oh mensen, let toch een beetje op, dit is deze maand een jaar geleden.Vindt het eerlijk gezegd niet echt leuk om dit nu wéér opgehaald te zien worden.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 misschien een optie om er een slotje op te zetten?
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Geplaatst: 17 januari 2012 misschien een optie om er een slotje op te zetten?Graag.
Aanbevolen berichten