Daveboy Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 (aangepast) mijn konijn eet bijna niks meer en ik zou graag willen weten wat het is gaat hij dood?? of blijft hij nog leven?? ik wil me konijntje witje niet kwijt (witje is de naam) hij is wit en heeft rode ogen nah ik hoop dat julie goeie raad weten hopen hopen:) gr Daveboy 20 januari 2011 aangepast door Daveboy
jrjsieben Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Naar de dierarts konijnen die niet eten is spoed
jrjsieben Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Als je wat hooi voor zijn neusje houd wat doet het danEn wat geef je hem te eten en hoeveel normaal
W&W Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Wanneer een konijntje niet eet moet je idd direct ingrijpen. Ze laten pas laat zien wanneer er iets scheelt doordat ze in de natuur prooidieren zijn. én wanneer je ziet dat er iets mankeert, moet je dan ook ingrijpen, dus best zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan.Hopelijk komt het snel in orde!
jrjsieben Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 (aangepast) Beweegt hij nog of zit ze stil in een hoekjeKomen er nog keutelsGewoon nu bellen naar dierenarts en afspraak makenBen je nu weg Als je reageer of wat meer info geef is wel makkelijkerIk hoop dat je aan de telefoon ben met da 20 januari 2011 aangepast door jrjsieben
ZaZa Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 (aangepast) Een paar vragen voor we van alles gaan roepen: 1) Eet je konijntje helemaal NIET of eet hij weinig ? 2) Wat geef jij hem iedere dag te eten ? 3) Wat eet hij wel en wat eet hij niet ? 4) Hoe lang is dit al zo ? 5) Speelt hij wel gewoon vrolijk ? Hoe doet hij ? 6) Hoe zien zijn keutels er uit ? 20 januari 2011 aangepast door ZaZa
pechkonijn Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Ik zie dat je nu online bent. Ben je al bij de dierenarts geweest?Een konijn dat niet eet is binnen 24 uur in acuut levensgevaar. Dus het is heel belangrijk om met een konijn dat niet eet direct naar een dierenarts te gaan.
jrjsieben Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Ja ben wel benieuwd wat je hebt ondernomen Jij of je ouders ik denk dat je jong bent of heb ik het mis
Aanbevolen berichten