Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn konijntje heeft gisteren een hersenbloeding gekregen en is verlamd. de dierenarts is geweest en heeft hem een spuitje met medicatie gegeven! Nu is het afwachten!! Weet er iemand of ik iets kan doen, ik geef hem water in zijn mondje met een spuit, en hij eet een klein beetje als ik het aan zijn mondje hou, maar kan niet rondlopen zijn hoofdje houd hij sinds een uurtje zelf omhoog!!

grtjs kim

Geplaatst:

Heb je een konijnkundige dierenarts? Hier op BB staat een lijstje, ik zou bij een van die DAs langsgaan voor een 2de controle zodat je zeker kan zijn dat het geen E Cuniculi is.

Geplaatst:

Is het plots gebeurd? Van het ene moment op het andere, of waren er al eerdere symptomen?

Ik wens je alleszins veel sterkte en wens veel beterschap voor je konijntje!

Geplaatst:

Het is beter vandaag!! Hij zit terug recht op en springt een klein beetje en eet terug zelfstandig!! Maar valt soms nog eens door zijn pootjes!! De dierenarts is nog eens langs geweest en hij zegt dat ie veel kans maakt om erdoor te komen!!

Geplaatst:

Nee het is plots gebeurd! in de voormiddag liep het nog vrolijk rond en in de namiddag zat het stil!! en tegen de avond lag hij op zijn zij en bewoog niet meer!! maar er is al wat beterschap hij zit rechtop en af en toe verzet ie em van plaats hij eet en drinkt terug alleen!!! juist valt ie af en toe nog door zijn pootjes!!

Geplaatst:

de dierenarts heeft gezegd volgens de symptomen (Dat het zo plots gebeurd is en dat hij volledig verlamd was) dat het een hersenbloeding was!!! Ik vertrouw op mijn dierenarts, heb er geen klachten van!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .