Sterre Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Net nu de koppeling helemaal gelukt is gaat het plotseling helemaal mis met Rendier/Kim...Ze is heel lusteloos en wil niet meer eten..Om 14.30 hebben we een spoed-afspraak met een dienstdoende dierenarts in een andere plaats...
Boseetje Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 ben benieuwd hoe het gegaan is, jullie zijn vast nog niet terug maar misschien bijna...
Margot Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 En? Hoe is het gegaan? Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met rendier!
jrjsieben Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Nog niks bekend hoe het is met rendier
Sterre Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Geplaatst: 16 januari 2011 We hebben Rendier vanmiddag in moeten laten slapen. Het is zo onwerkelijk allemaal. Niet te geloven dat een dier in zo'n korte tijd zo hard achteruit kan gaan... Ik ben er echt helemaal stuk van... :(Details volgen nog wel als ik me in staat voel er iets over te schrijven.We hadden haar pas 1 week en waren al helemaal gek op haar !
Ginger Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Jeetje wat vreselijk, heel veel sterkte met dit verlies
Margot Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Nee! Wat vreselijk! Ontzettend veel sterkte met het verlies van rendier, en neem de tijd tot dat je je instaat voelt er iets over te schrijven... Dat snappen wij allemaal! Nogmaals ontzettend veel sterkte!
michaela23 Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Wat erg zeg.Heel veel sterkte ermee. En Rendier, rust maar zacht lieverd.
W&W Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Sterkte met het verlies!En laat het idd wat bezinken, hoe rap kan het soms wel niet gaan zeg..
brigit Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Nou wat een toestandSterkte en we zien je wel weer op bb als je er aan toe bent
Gerie Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ik begrijp dat je je heel snel aan zo'n diertje kan hechten. Veel sterkte.
Amatjuh Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Heel veel sterkte. Ik heb hetzelfde meegemaakt, had van Gogh ook pas een week en gaf net zo veel om hem als om mijn andere konijnen. Ik snap helemaal dat je verdrietig bent.Onvoorstelbaar dat het zo snel kan gaan bij konijnen als het echt mis is.
Lauwtjee Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Sterkte! Gelukkig heeft ze/hij het fijn gehad bij jou!
wupsie Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 inderdaad heel begrijpelijk dat je om haar gaf. Max was nog maar een dag bij mij toen hij al ziek werd en neit wilde eten. ik heb me toen direct al voorgenomen me toen nog niet te veel aan hem te hechten. maar hoe kan dat nou met zo'n schatje als max. ik heb ook zitten janken met hem in mn armen dat hij bij ons moest blijven. Gelukkig heeft max wel naar ons geluisterd.Heel veel sterkte
Aanbevolen berichten