Moreth Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Zoals jullie weten heb ik een zilvergrijs konijntje met de naam Mimi. Nu is mij opgevallen dat als ik 's ochtends naar beneden kom en ik hun biks geef zij echt giga actief is en ook een beetje op de vloer stampt en graag haar biks heeft, maar als ik ze 's avonds los laat ligt ze stil en komt ze niet eens haar kooi uit. Verder eet ze goed, drinkt ze genoeg en keutelt ze ook goed. Is ze gewoon lui of is er iets aan de hand?
Bijouxxx Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 was ze eerst dan actief 's avonds, dat het heel plots opeens stil is geworden? het kan ook zijn dat jonge konijntjes lekker actief zijn, en wanneer ze ouder worden wat meer lui. ik weet niet hoe oud je nijntje nu is en of het plots is gebeurd.
Moreth Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 Nja me nijn zou iets van 8 maanden moeten zijn weet ik niet zeker ik heb haar van een collega, maar in het begin was ze ook al niet actief 's avonds, ik denk dat ze gewoon een luiwammes is en niet wil bewegen, tot ik zo met het hooi aan kom dan weet ze niet hoe snel ze erbij moet zijn haha
Moreth Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 Ok ze is gewoon lui haha, ik pak de zak met hooi en madame staat voor aan in haar kooi te trappelen
Bijouxxx Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 whaha. oke dan. als je merkt dat ze tandenknarst of echt anders is dan normaal moet je voor zekerheid de DA inschakelen. dan zou ze pijn kunnen hebben. is gewoon een luie vreetzakje hihi. is mijn bijoux ook x]
Moreth Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 Schrok wel ff want ze kwam niet in beweging maar ik kwam met het hooi en hup madame in beweging, nu ligt ze weer lekker stil
Tatjana Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Gelukkig dat er niks aan de hand is, maar heeft ze dan niet onbeperkt hooi?
Aanbevolen berichten