Marline Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Hallo mensen,ik ben hier nieuw! en heb een vraagje. Ik heb nu sinds een klein maandje Mies (teddy Widder, 27 oktober 2010 geboren) en sinds vanochtend heeft ze last van snot. Het zit echt vlak naast haar neusje en is donkergroen en hard. Ik heb al geprobeerd om het met een handdoekje met water weg te vegen, maar ze vind het niet fijn. Verder is ze wel helemaal normaal, eet en drinkt nog goed en keutelt ook goed.Ik zal een foto plaatsen:Wat denken jullie? Even afwachten of het minder of erger wordt?
lianne Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Niet afwachten en naar de DA om een behandeling te starten, het is een bacterie die dit veroorzaakt en zal zonder behandeling ook fijn blijven zitten. Snot kan chronisch worden als je het niet behandeld, en bij de vacht van een teddy lijkt mij dit helemaal een ramp.
jrjsieben Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Een kkda is wel nodig met snotKijk even hier op de lijst of er een bij jouw in de buurt zit
Laura1984 Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Inderdaad z.s.m. naar de DA! Hoe eerder je er bij bent, hoe beter het te behandelen is. Overigens wil het bij snot niets zeggen dat ze nog normaal eten/drinken/keutelen: meestal merk je er behalve niezen/een natte neus niets van.
Aanbevolen berichten