Amatjuh Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Je kunt ook de groenten die je neerlegt tellen of afwegen, dan weet je ook wat ze binnen krijgt.Hoe is het vannacht gegaan?
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 tipje....smeer dwang voeding op haar voorpootjes hihiKonijnen haten dit en gaan dit er zelf af likken!
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 tipje....smeer dwang voeding op haar voorpootjes hihiKonijnen haten dit en gaan dit er zelf af likken! Oh dank je voor de tip Cindy. Maarre, vannacht is goed gegaan. Voordat ik vannacht ging slapen, zag ik dat ze aan het hooi zat te knabbelen. En vanochtend, toen mijn vriend hen biks gaf, begon ze ook te eten. Alleen is Zwartje nu boos op mij. Elke keer als ik aan kom gelopen, rent ze voor mij weg en verstopt ze zich. Tja, hopelijk gaat dat ook weer gauw over. Maar ja, ze moet nog 4 dagen Cisaral innemen.
Dollie Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Ik zou proberen de Ciseral op iets lekkers te doen. Desnoods een stukje droog brood, ik weet niet of ze dat graag lust? Brood neemt het ook goed op. En eet ze het dwangvoer uit zichzelf? Meng het daar anders doorheen. Jammer dat ze nooit zo snappen dat het voor hun eigen bestwil is.....
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ik zou proberen de Ciseral op iets lekkers te doen. Desnoods een stukje droog brood, ik weet niet of ze dat graag lust? Brood neemt het ook goed op. En eet ze het dwangvoer uit zichzelf? Meng het daar anders doorheen. Jammer dat ze nooit zo snappen dat het voor hun eigen bestwil is..... Ik heb haar nog nooit brood gegeven, dus dat doe ik ook maar niet.Ze eet nu weer hooi en biks, moet ik haar dan toch dwangvoeren? Nee toch?Ja idd jammer dat ze niet snappen dat wij het voor hen doen, voor hun eigen bestwil.
jrjsieben Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Misschien op een klein stukje witlofAls ze uit der eigen weer eet zou ik niet dwangvoeren
Dollie Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 (aangepast) Ik heb haar nog nooit brood gegeven, dus dat doe ik ook maar niet.Ze eet nu weer hooi en biks, moet ik haar dan toch dwangvoeren? Nee toch?Ja idd jammer dat ze niet snappen dat wij het voor hen doen, voor hun eigen bestwil. Nee, je moet haar niet dwangvoeren, maar ik vroeg of ze dwangvoer uit zichzelf eet. Als je het voor haar zet op een schoteltje. Als dat het geval is, kun je de ciseral er door heen mengen. Geen stress en dan heeft ze haar ciseral wel binnen. Al zou ik het niet nog vier dagen geven als ze weer helemaal goed eet en keutelt, dan kun je het wel langzaam af gaan bouwen. (Dus nu geef je het waarschijnlijk vier keer per dag, morgen drie keer, overmorgen twee keer, dan Ć©Ć©n keer en dan niet meer.) Ik zou zelf ook niet gauw brood geven, maar in dit soort gevallen is het wel ideaal. Alleen ik betwijfel of mijn konijnen het lusten, Fred in elk geval niet 12 januari 2011 aangepast door Dollie
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Nee, je moet haar niet dwangvoeren, maar ik vroeg of ze dwangvoer uit zichzelf eet. Als je het voor haar zet op een schoteltje. Als dat het geval is, kun je de ciseral er door heen mengen. Geen stress en dan heeft ze haar ciseral wel binnen. Al zou ik het niet nog vier dagen geven als ze weer helemaal goed eet en keutelt, dan kun je het wel langzaam af gaan bouwen. (Dus nu geef je het waarschijnlijk vier keer per dag, morgen drie keer, overmorgen twee keer, dan Ć©Ć©n keer en dan niet meer.) Ik zou zelf ook niet gauw brood geven, maar in dit soort gevallen is het wel ideaal. Alleen ik betwijfel of mijn konijnen het lusten, Fred in elk geval niet Ik had niet goed gelezen, sorry. Ik heb haar gisteren via een spuitje gedwangvoerd, maar ik kan idd kijken of ze het zelf oplikt en dan die Cisaral erdoorheen mengen. Ik koop straks even nieuwe peterselie, die eet ze wel meteen, dan kan ik daar ook wat van die Cisaral doen. Want ik had zojuist een blaadje witlof voor haar neergelegd, maar die wou ze niet. En ik ben bang als dat blijft liggen, dat Denzel het gaat opeten.Ik moet 2 keer per dag Cisaral geven.
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ja hoor, ik mocht haar gisteren meteen weer meenemen.
Amatjuh Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Woeps ik ben in de war met een ander topic, sorry!Eet ze inmiddels al wat zelf?
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Geeft niks. Ja ze eet inmiddels al zelf. Nog niet zo heel veel, maar wel wat biks, hooi en peterselie. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik dat doe met het geven van Cisaral. Ik had haar vanmiddag wat witlof gegeven met dat spul erop, dat heeft ze niet aangeraakt. Heb het maar weggegooid, ik wil niet dat Denzel daarvan wat eet. Niet dat het veel schade brengt, denk ik.
Dollie Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Nee hoor, het kan in principe geen kwaad.
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ik heb zojuist van dat dwangvoer in een bakje gedaan, ga zo even kijken of ze dat eet. Zo niet, tja dan zit er niets anders op dan dat ik haar moet oppakken en in het bekje moet doen. Dan maar even stout zijn.
Amatjuh Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Ja precies, dan zal ze je wel weer kwaad aankijken, maar over een week is ze het wel weer vergeten
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ja daarom. Vind het wel niet zo leuk dat ze voor mij wegrent als ik naar haar toe kom, maar goed, tis even niet anders. Tis voor haar eigen bestwil, maar ja, zeg dat maar tegen een konijn.
Amatjuh Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Ja ik herken het helemaal! Was hier ook zo toen de dames waren gecastreerd. Maar ja mijn vriend gaat ze geen medicijnen geven dus ik was steeds de boosdoener Maar dat is weer helemaal goed gekomen hoor. Als ze weer beter is lekker verwennen dan is het ze het zo vergeten.
michaela23 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ja ik ben echt de boeman. Gisteren en vanmiddag, toen ik haar dus medicatie gaf, en haar daarna weer op de grond zette, was ze aan het stampen. En dat doet ze eigenlijk nooit. Mevrouw was dus erg boos. Ach ja....,
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Dat is juist een goed teken.....laat maar lekker stampen!
michaela23 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Geplaatst: 13 januari 2011 Dat is juist een goed teken.....laat maar lekker stampen! O ja hoor, van mij mag ze. Dan weet ik dat ze in orde is.
Vriendje en Maatje Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 wat fijn dat ze weer thuis is!
Aanbevolen berichten