Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ohh dan is het ook nog niet zo erg als er nog zo veel leven in zit ;)

Nee idd, ze is gewoon levendig en nieuwsgierig en als ik haar oppak, stribbelt ze tegen, zoals ze dat altijd doet.

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nog een vraagje. Als ik met ze naar de DA ga, dan moet ik ongeveer 15 min lopen. Als ik een paar extra handdoeken in de transportbox doe, is dat genoeg? Want het zijn binnenkonijnen, en hebben niet echt een dikke vacht.

Geplaatst:

Ik had bij bliksem een handoek om het kussentje en een extra handoek erin maar ook een over de box heen tegen doorwaaien.

grote handoek en een gat geknipt voor het hengsel.

Geplaatst:
Ben ik weer, sorry.

Heb haar zojuist in een handdoek gewikkeld, nou dat wou mevrouw niet. Ze spartelt wel nog goed tegen. Precies zoals ze altijd doet. Dus das wel een goed teken, lijkt mij. Maar haar oren zijn wel lekker warm nu. Ze is nu lekker bij mij in de kamer. Heb haar op bed gezet, vind ze wel interessant.

Heb je geen frisdrankfles die je kunt vullen met warm water?

Geplaatst:

Als het maar voor 15 minuten is, kun je misschien ook goedkoper een vuilniszak om het vervoersmandje doen. En dan de voorkant open laten en dat je dan loopt met de open kant naar achteren.

Geplaatst:

In de tussentijd kun je haar ook tegen jouw lijf aanhouden zonder kleding, bijv. tegen je buik, dat is echt lekker warm en het meest eenvoudig. (als ze het toelaat)

Ik vind het zo gek dat de DA je niet eerder laat komen. Maar daar heb je nu natuurlijk helemaal niks aan.

Geplaatst:
Wordt het dan niet een beetje dampig met dat plastic?

Voor een kwartiertje kan het wel denk ik en als je de voorkant (deurtje) onbedekt laat lijkt het me geen probleem.

Maar handdoeken kan natuurlijk ook he.

Geplaatst:
In de tussentijd kun je haar ook tegen jouw lijf aanhouden zonder kleding, bijv. tegen je buik, dat is echt lekker warm en het meest eenvoudig. (als ze het toelaat)

Ik vind het zo gek dat de DA je niet eerder laat komen. Maar daar heb je nu natuurlijk helemaal niks aan.

Ik heb haar al in een handdoek gedaan, en dat wou ze niet, maar heb het toch gedaan. Ik heb ook mijn handen om haar oren geklemd, dat vond ze wel weer goed. Ik zal zo eens kijken of ze het toe laat dat ik haar op mijn buik houdt.

Geplaatst:
Voor een kwartiertje kan het wel denk ik en als je de voorkant (deurtje) onbedekt laat lijkt het me geen probleem.

Maar handdoeken kan natuurlijk ook he.

Oh ik dacht dat je het al zelf geprobeerd had misschien. Ik heb namelijk ook lopen bedenken hoe ik ik die vrieskou de box het beste zou kunnen tunen :P uiteindelijk heb ik toen voor de handoek gekozen puur en alleen dat ik dan bijna alle zijden volledig kon afdeken en toch nog ventilatie had. Gezien de box die ik heb voor een tralie deurtje heeft en boven op ook en daarnaast aan drie zijden ventilatie doormiddel van open stroken in het plastic.

Dus was wel benieuwd naar meer/andere configuraties van mensen.

Geplaatst:

Ze is wel eigenwijs. Ik had haar tegen mijn buik aangehouden, maar dat wou ze niet. Ze spartelde maar tegen, dus heb haar weer neergezet, om meer stress te voorkomen. Heb een fleecedeken opgerold en dat tegen haar aangelegd, maar dat wil ze ook niet. Dan loopt ze gewoon weg.

Geplaatst:

maar waarom zou je haar ook moeten forceren warm te worden, je gaf ook net aan dat ze al wat opgewarmd was. Is beweging ook niet goed voor de darmwerking ed?

Geplaatst:

Ik heb haar zojuist in de box gezet, en een warme handdoek over haar heen gedaan. Ze vond het oppakken iig niet leuk, heb er weer een paar krassen bij. ;)

Ze heeft nu ongeveer een uur met mij op bed gezeten, en daar heeft ze ook wat rond gelopen, maar heb nog geen keutel gezien. Wilde haar buik masseren, maar ook dat wilde ze niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .