Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoopte mijn jaar beter te beginnen, maar helaas.

Ik ga vanmiddag om 16.15 uur met Zwartje naar de DA, een KKDA, die staat hier op de lijst. Ik merkte dat ze sinds vanochtend niet meer at, maar ze hupte wel gewoon op de gang vanochtend. Zojuist haar wat biks voorgehouden, maar wil ze niet, ook als ze in de kooi zit, raakt ze niks aan. Ik vertrouw het niet, dus ik ga er straks met haar naartoe.

Een vraagje, moet ik Denzel meenemen? Is dat beter voor haar /hen?

En moet ik haar alvast dwangvoeren? Of wachten totdat ik meer weet?

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ah kijk dat verklaard het DA bezoek.

Persoonlijk zou ik Moffel en Piertje samen in de box stoppen, maar dat is puur gevoelsmatig en nergens op gebaseerd :P

Sterkte

Geplaatst:

Ik zou alvast niet dwangvoeren voor je weet wat er aan de hand is.

Je kan Denzel meenemen, hebben ze steun aan elkaar, maar het hoeft niet, wat jij het makkelijkste vindt.

Succes, straks.

Geplaatst:

Ik zou ook nog niet dwangvoeren, eerst afwachten bij de DA.

Je kunt wel proberen haar wat te plagen met groenten die ze lekker vind. Peterselie wordt soms toch nog gegeten.

Geplaatst:

Ik hield haar een wortel voor, waar ze normaal gesproken gek op is, maar wil ze niet. Peterselie is gisteren opgegaan, heb ik dus niet meer. Kan wel mijn vriend even smsen of wat mee te nemen van de markt.

Geplaatst:
Komt vast goed, je bent er optijd bij...

We gaan het horen!

I know, en het komt vast ook wel goed. Maar als het om mijn dieren gaat, en ze moeten naar de DA omdat ze niet eten ofzo, dan word ik altijd zo zenuwachtig.

Geplaatst:

Ik had gisteren hetzelfde met Pooke! Hij wilde ook niet meer eten en zat heel zielig in een hoekje. Sprong af en toe op de bak om te poepen, maar er kwam niks. Ben meteen naar de DA gesjeest. Ik dacht eerst dat hij misschien een verstopping had, maar de DA voelde dat niet aan zijn buikje. Hij had een gasaanval en lichte ondertemperatuur.

Bij de DA kreeg hij Tolfedine (pijnstiller), Primperan (darmstimulatie), en een infuus. Een uur later was ik weer thuis met hem en moest ik hem tegen een warm kruikje aan leggen en even later...jawel.. hij at! Hooi, andijvie, en later ook brokjes. Hij werd zelfs boos op het kruikje, want dat hoorde niet in zijn hok, hij vond het maar niks.

Ongelooflijk hoe snel dat weer goed ging. Veel succes, ik zal voor je duimen!

Geplaatst:
Ik had gisteren hetzelfde met Pooke! Hij wilde ook niet meer eten en zat heel zielig in een hoekje. Sprong af en toe op de bak om te poepen, maar er kwam niks. Ben meteen naar de DA gesjeest. Ik dacht eerst dat hij misschien een verstopping had, maar de DA voelde dat niet aan zijn buikje. Hij had een gasaanval en lichte ondertemperatuur.

Bij de DA kreeg hij Tolfedine (pijnstiller), Primperan (darmstimulatie), en een infuus. Een uur later was ik weer thuis met hem en moest ik hem tegen een warm kruikje aan leggen en even later...jawel.. hij at! Hooi, andijvie, en later ook brokjes. Hij werd zelfs boos op het kruikje, want dat hoorde niet in zijn hok, hij vond het maar niks.

Ongelooflijk hoe snel dat weer goed ging. Veel succes, ik zal voor je duimen!

Wat fijn dat Pooke zo snel weer at. Is hij nu weer de oude?

Dank je, ik houd jullie sowieso op de hoogte.

Geplaatst:

Pooke is weer helemaal de oude! Terwijl ik gisteren ook echt heel bang was. Nijntjes zijn zo kwetsbaar. Als je er op tijd bent komt het vast goed.

Geplaatst:
Ja, ik ben er altijd direct bij, want ik ben er niet gerust op als ik merk dat er iets met mijn nijntjes zijn. Vooral ook omdat het zo'n tere beestjes zijn.

Das ook goed. Zo gauw je al ziet dat je beestje anders dan anders is, gaan de alarmbellen rinkelen en dat is niet voor niks. Kun je niet eerder terecht? Eigenlijk is het wel een spoedgeval vind ik!

Geplaatst:
Das ook goed. Zo gauw je al ziet dat je beestje anders dan anders is, gaan de alarmbellen rinkelen en dat is niet voor niks. Kun je niet eerder terecht? Eigenlijk is het wel een spoedgeval vind ik!

Ik vroeg al of het eerder kon, maar dat kon blijkbaar niet....

Geplaatst:

Huisgenoot heeft geen kruik. De andere huisgenoot, waarvan ik weet dat zij een kruik heeft, is er niet, zul je altijd zien.

Maar mijn huisgenoot zei dat een handdoek in de magnetron ook moest helpen. Dus dat doe ik nu.

Geplaatst:

Ben ik weer, sorry.

Heb haar zojuist in een handdoek gewikkeld, nou dat wou mevrouw niet. Ze spartelt wel nog goed tegen. Precies zoals ze altijd doet. Dus das wel een goed teken, lijkt mij. Maar haar oren zijn wel lekker warm nu. Ze is nu lekker bij mij in de kamer. Heb haar op bed gezet, vind ze wel interessant.

Geplaatst:
kun je niet tegen dr aan dr bij gaan liggen? ;)

Maar als ze koud voelt kun je dan niet beter bellen of je wat eerder mag komen?

Ze blijft niet tegen mij aan liggen, ;)

Ik zal zo anders nog een keer proberen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .