Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 En inderdaad ik moet een kattenmand hebben om ze te vervoeren, had er alleen niet bij stilgestaan dat geen enkel dier meer los vervoerd mag worden xD ben zo gewend me beesten gewoon op schoot te hebben haha. Was vandaag ook al meteen aan het regelen dat ik een kattenmand kan lenen van mn ouders als we naar de dierenarts gaan en kunnen een lenen van m'n schoonouders als we willen koppelen maar die is van riet kan dat kwaad? Nu we toch al in dit topic bezig zijn vraag ik maar gewoon meteen alles Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik denk dat je met Michu alleen ook al ver komt hoor Ik denk dat als Skip gecastreerd is ook wel snel herplaats word Je mag van mij ook wel tegen Marjanne zeggen dat ze hem ook niet voor mij hoeft te reserveren hoor, dat had ik al eerder gezegd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Op marktplaatst staan vaak goedkoop van die reismandjes hoorIk weet eigenlijk niet of dat riet slecht is.... Heb geen ervaring met die mandjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 hmm Michu castreren bij dierenpoli kost tussen de 50 a 60 euro, valt op zich nog mee, maar kreeg te horen dat ze tot na 6 weken nog actief zijn terwijl er hier wordt gezegd dat je na 2 weken kan koppelen ... Hoe zit dat nou?Ik heb ze na 14 dagen gekoppelt en laat je alsjeblieft niet misleiden door dat zwarte mormeltje dat precies op mijn ram lijkt, dat is een geadopteerd kind met andere woorden, er is helemaal niks van gekomen. Ik weet niet of ze vanaf 2 kg meer rekenen bij de Dierenpoli, op zich is dat niet gek want meer narcose, mijn ram zat onder de 2 kg. Ze zijn dan wel iets duurder geworden sinds vorig jaar! Ik moet woensdag heen dus zal dan gelijk even vragen naar de kosten van een castratie van een voedster, mijn andere dame moet ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Je mag van mij ook wel tegen Marjanne zeggen dat ze hem ook niet voor mij hoeft te reserveren hoor, dat had ik al eerder gezegd Oke ik zal dan nog even overleggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik heb ze na 14 dagen gekoppelt en laat je alsjeblieft niet misleiden door dat zwarte mormeltje dat precies op mijn ram lijkt, dat is een geadopteerd kind met andere woorden, er is helemaal niks van gekomen. Ik weet niet of ze vanaf 2 kg meer rekenen bij de Dierenpoli, op zich is dat niet gek want meer narcose, mijn ram zat onder de 2 kg. Ze zijn dan wel iets duurder geworden sinds vorig jaar! Ik moet woensdag heen dus zal dan gelijk even vragen naar de kosten van een castratie van een voedster, mijn andere dame moet ook nog.nja Michu is 1660 gram, hijs dus in tussen tijd 40 gram kwijt geraakt terwijl hij toch echt wel genoeg te eten krijgt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Oke ik zal dan nog even overleggen dank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Maar in principe is dierenpoli dus net zo duur als van stad tot wad xD zolang Michu geen 2 kg word haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Maar vind je dat dan echt te veel geld ?Het moet ook goed gebeuren en dat kost geld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Breek even in....ik lees hier veel over kkda maar welke lijst bedoelen jullie?die op konijnen.nl?die blijkt wat verouderd en er staan dierenartsen op die ik blunders heb horen maken. dus ik ga op eigen gevoel, en stel de vragenlijst en bedenk dan wat je wilt, weet wel dat Peize regelmatig konijnen castreert.Breekt weer uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Omdat de lijst van konijnen.nl inderdaad wat achterhaald is, hebben wij onze eigen (vernieuwde) lijst: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 oke zie dat in Drenthe er niks op staat.nou is Eva ook weg bij Punte en zit nu bij dierenkliniek nn in veendam dus groningen (maar dan ook alleen van Eva weet ik dat ze kk is) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Moreth, even een vraagje je konijnen blijven binnenkonijnen toch? dat had ik toch goed begrepen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik vind de 2 grote dierenklinieken in veendam niet KK Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik vind de 2 grote dierenklinieken in veendam niet KK Nope, Noord Nederland in elk geval niet! Niet die ik gehad heb. (Beide mannen, geen Eva..) Noord Nederland zit nu ook in Hoogezand daar gaan Lilian en ik volgende week even langs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Mee eens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 ik weet dat Eva sinds kort in Veendam zit, ze deed in Gieten al onze nijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Zit ze bij Noord Nederland of Buitenwoel ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Mijn nijns blijven binnen ja altijd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 maar zo moet het hooyvelt in emmen zo goed zijn nou echt niet.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Zit ze bij Noord Nederland of Buitenwoel ?Noord nederland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Sorry voor late reactie heb bezoek hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Mijn nijns blijven binnen ja altijdJe hebt dan toch wel een grotere kooi/ren als ze met hun 3en zitten he ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Mijn nijns blijven binnen ja altijd Ga je dan een ren om de 2 kooien zetten, waar ze dag en nacht in kunnen lopen? want ik had begrepen dat je een ruime kooi had voor de 2 dames, maar ik denk dat hij zelfs kleiner is dan de tijdelijke kooi van Mischu?Om een groep van 3 of zelfs 4 te kunnen maken heb je zeker een ren nodig van 4 vierkante meter waar ze 24 uur over kunnen beschikken, dus meer een konijnen kamer zoals ik aangaf.je kan na de koppeling ze niet meer steeds apart zetten dus voor insluiten heb je een ruim verblijf nodig.Maar dat is ook vast je bedoeling! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Je hebt dan toch wel een grotere kooi/ren als ze met hun 3en zitten he ? Ze krijgen straks een kamer van ong 6 m2 tot hun beschikking Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten