Boseetje Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hoi hoi,Tussen alle andere topics denk ik, hmmm het valt best mee...Maar Miep die vreet niet meer... als ik haar een stukje SS geeft eet ze het wel op maar ze valt niet aan... heb haar net cisaral en caprofen gegeven... mijn moeder gaat om 12 u kijken en dan bericht geven aan mij... en mocht ze niet veranderd zijn dan ga ik naar het inloopspreekuur van 13-15 uur.Ze is niet suf ofzo, kan dr wel iets makkelijker aaien... en dat is echt niets voor Miep! Bah die zorgen ook.... ik hoop dat het overbezorgdheid is... duim duim duim...
Lianne22 Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hopeleijk valt t mee en komt t goed! Sterkte
saskiaa Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hé bah vervelend zeg, ik duim mee! Hoe is het nu?
Boseetje Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 Vanmorgen weer medicijnen gegeven omdat ze niet aanviel... en mijn moeder zou kijken om 12 u zodat ik naar het inloopspreekuur zou kunnen als het niet goed was... wat wil nouw? Miepke valt toch aan op de andijvie en vervolgens pakt ze de portie af van Gijs en eet ze het voerbakje SS helemaal leeg.... duzzz pfieuw zeg ik ben zo snel bezorgd!
Amatjuh Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hoe het toch even in de gaten want je hebt haar nu pijnstiller gegeven, dus ze voelt geen pijn. Kan zijn dat ze daarom nu wel eet.
Boseetje Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 ja idd in hou dr goed in de gaten, maar ze heeft om 7 u vanmorgen voor het laatst gekregen en nog steeds is het prima!
Dollie Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hopelijk blijft het goed gaan, maar mocht je toch nog naar de DA gaan: Vermeldt heel duidelijk dat ze pijnstilling heeft gehad. Dit kan bepaalde symptomen wel verdoezelen namelijk. Stel dat je merkt dat ze zonder pijnstilling slechter gaat eten en maandag ochtend naar de DA wil gaan bijv. dan zou ik haar ook zondag avond de laatste dosis pijnstilling geven zodat de dierenarts echt goed kan vaststellen of en wat er is.
Margot Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Wat een geluk dat het, vooralsnog, zo goed is afgelopen! Ik hoop dat het gewoon iets eenmaligs was!
Boseetje Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 net nog een portie witlof gegeven en ze doen net of ze nooit wat krijgen... ik ben niet helemaal 100% opgelucht maar ze knort weer en is weer lastig te aaien enzo... helemaal de oude Miep dus.... Ik kan echt alle stress aan op mijn werk en met de studie erbij maar als mijn popjes iets hebben hoeft je me maar aan te tikken en ik schiet vol... wat een spanning...Danke voor de tip Iris, zal er rekening mee houden... ze heeft nu niets gehad dus ff kijken hoe het morgenochtend is.... als ze dan vanouds alles doet ben ik geruster!Danke en slaap lekker allemaal!
Amatjuh Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Misschien had ze wel even last van haar darmen of zo en doordat je meteen pijnstilling en darmstimulerende medicijnen hebt gegeven is het probleem opgelost en niet erger geworden.Altijd handig om die medicijnen in huis te hebben.
Boseetje Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 En weer, vanmorgen vreten of haar leven er vanaf hangt! (hmmm in a way is dat ook zo maj)....Ik ben echt heel blij dat ik die medicijnen in huis had, danke aan Iris die me in een ander topic weer op het idee bracht alles aan te vullen laatst!!! Niet voor niets BB van het jaar he;) :bounce:
Dollie Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Fijn dat alles weer in orde is!! En graag gedaan hè :he: heb het zelf ook altijd allemaal in huis :yes:
Aanbevolen berichten