Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik zien of mijn Fransoos oud begint te worden? Mijn Rintje is deze maand 3 jaar en ik heb het idee dat hij wat stijver in de achterrpootjes wordt. Mijn vergelijking is zijn ruim 10 maanden oude vriendin, ook Fransoos, maar dat is echt een spring in het veld (joie de vivre), dus niet gelijkwaardig. Moet ik aan speciaal voer gaan denken?

Ps ik heb deze vraag ook bij de Franse hangoren club weggeschreven,

Geplaatst:

Ik vind 3 jaar nog heel erg jong hoor! Als het goed is kan je ram nog heel wat jaartje mee hoor ;) (lijkt mij) Zoiezo zijn jonge konijntjes erg levendig en ook dan zit er nog verschil in qwa karakter.

Geplaatst:

3 jaar is voor een konijn niet oud hoor!

speciaal voer ivm de poten , die link kan ik niet echt leggen.

Misschien kun je beter een bezoek aan de dierenarts brengen en daar je verhaal doen.

Ik heb een duitse hangoor van 6,5 jaar en rent en tiert nog steeds

en ik heb nog een DH van 6 jaar en die is ook nog heel actief

ben wel beniewd wat de FH club hierover meld

Geplaatst:
3 jaar is voor een konijn niet oud hoor!

speciaal voer ivm de poten , die link kan ik niet echt leggen.

Misschien kun je beter een bezoek aan de dierenarts brengen en daar je verhaal doen.

Ik heb een duitse hangoor van 6,5 jaar en rent en tiert nog steeds

en ik heb nog een DH van 6 jaar en die is ook nog heel actief

ben wel beniewd wat de FH club hierover meld

Dat zou ik ook even doen inderdaad.

Grote rassen worden wel wat minder oud dan kleinere rassen (en zijn dus ook wat eerder "bejaard" lijkt me) maar 3 jaar is toch nog wel erg jong om "oud" te zijn denk ik.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .