Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh god...

Ik was deze namiddag lekker bij de FH's om ze eten te geven, en Thomas had even een koffiepauze.

Opeens kwam er een van de medewerkers aangelopen en ze zei dat een caaf op sterven lag, dus wij natuurlijk in alle spoed naar die caaf. Thomas had zijn koffiespullen op tafel laten staan (koffie, suiker, melk) en was al naar de auto opweg en ik ging met de medewerkster naar de caaf.

Laat ik de ren (verdomme-sorry voor het taalgebruik-) open staan zeg! Ik had het deurtje dichtgekwakt maar niet op slot gedaan...

Met als gevolg toen we terugkwamen;

Naf zat op de tafel op de (godzijdank konijnvriendelijke) kamerplant te knagen, of toch wat ervan over was, en Bonneau liep rond in een plas melk en even verderop lag een kapotgeknaagde melkbus...

Wij natuurlijk direct Naf in de reismand, Bonneau afgedroogd en in haar reismand, en naar de DA.

Hij heeft een scan gemaakt, en gevoeld naar ontregelde darmen etc, en er was niets.

Verder geen ongewone keutels of diarree gezien, tot ongeveer 9uur...

Bonneau zit zwaar aan de platte en Naf is niet wie ze normaal is...

Ik heb ze allebij gemasseerd en bij Bonneau kwam er zoveel diarree uit dat we er een emmer onder hebben gehouden. We hebben een spoedinfuus met vocht aangelegd en haar heel veel hooi gegeven.

De DA hier heeft antwoordapparaat en de eerstvolgende is 20km verderop... moest het ook maar weer eens gebeuren dat de auto niet start! Help! :'(

Geplaatst:

og god wat erg zeg, maarja zoiets doe je gewoon in je haast.

niet alleen in je haast, ik was laatst bezig met de kooi schoonmaken, en had ze even in de kooi gezet, zodat ik de plaats kwam afpuiten, en had de ren weggezet, en ze uiteindelijk losgelaten, zie ik jip lopen bij de duivenkooi en vijver.. tjaa dat kan iedereen gebeuren hoor;)

hoe gaat het met ze en met de caaf?

Geplaatst:

de caaf is ok :)

Bonneau is nog daar en ik bel zowat elke pauze naar het DZH om te vragen hoe het gaat.

Naf heeft gelukkig niet al teveel diarree meer gehad, maar ik heb haar nog een buikmassage gegeven omdat ze wat opgezwollen leek.

En de melk? Thomas moet volgende keer zijn tas koffie mee in de ijskast nemen!

Een ietwat technisch aangelegen vriend van Thomas gaat een noodslot op de deur van de rennen zetten, zoeentje dat als de deur dichtklapt dat hij gesloten blijft :) met vanboven een halve buis op (kan het niet anders beschrijven)

Naf is nu wel eenzaam eigenlijk, ik heb haar wat rond laten lopen in de kamer, en ze ging even snuffelen bij het nieuwe rammetje en dan ging ze zielig op Bonneau's kussen zitten.

God, ze denkt toch niet dat Bon dood is?!

gelukkig heeft ze een beetje troost gekregen van Room toen ze bij de ren van de dwergjes kwam...

Geplaatst:

ag gut wat erg zeg,

hmm misschien vind naf het gewoon raar,

konijnen rauwen niet zeggen ze.

waar was dit gebeurt als ik mag vragen bij jullie opvang?

nou sterkte voor bonneau geef hem/haar? maar een dikke knuffel

hou je ons op de hoogte?

Geplaatst:

het huis staat op hetzellefde terrein, thuis op het werk he :)

mijn eigen nijnsels hebben allemaal een grote ren in de living

goh, elk dier rauwt denk ik. Toen Kappa stierf zaten Izanagi en Izanami maar te zoeken en snuffelen aan zijn spulletjes...

Ik zal haar een knuffel geven als ze terug is en hou jullie zeker op de hoogte

Geplaatst:

oke, dus het was binnen aah zo,, ja lijkt mij ook,

zo ene knuffel geven ja, als afleiding, of misschien iets met bonneau's geur?

speeltje ofzo, ow wacht heel het hok ruikt natuurlijk naar allebei.

nou hoop dat ze het overleeft, of redt ze het zowiezo, en natuurlijk dat ze er niks aan over houdt

Geplaatst:

Bonneau mag met wat geluk overmorgen terug naar huis, ik heb gebeld en straks mag ik op bezoek komen en Naf meenemen (die maar gedeprimeerd op Bon haar kussen zit, en alleen eet als je het vlak voor haar neus zet en er wat water over sprenkelt zodat het harder ruikt, drinken doet ze gelukkig wel goed)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .