Martje Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Hoi! Ik krijg vanavond 2 konijntjes (die uit amsterdam die nu bij kim&britt zitten)En dit is wat ze daar geproduceert hebben. ooit gezien? waar komt dit van?? (Ik ga morgen naar DA voor enting, zal het hem ook ff voorleggen...) Sorry voor de grote foto's. maar zo is het wel mooi duidelijk te zien. groetjes, Martje
jrjsieben Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Is toch iets wat ze eten ?Ik heb het bij mij nog nooit gezien in iedergevalBen benieuwd
mystique Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Enig idee of het ene konijn de bleke keutels legt en de andere de donkere, of dat ze allebei zowel donkere als bleke keutels leggen? Ik heb het in alle geval nog nooit gezien.
pechkonijn Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Geen idee of het iets is waar je je zorgen om moet maken.Maar als je toch naar de dierenarts gaat, zou ik die lichte keutels gewoon meenemen: dan kan het direct onderzocht worden, mocht dit nodig blijken te zijn.
Martje Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 De DA kon het niet met zekerheid zeggen, maar waarschijnlijk door voer... Ik ben intussen tot de conclusie gekomen dat ze alleen maar wortel hebben gehad bij vorige eigenaar. Claire, de voedster eet zich een slag in de rondte Bernard, de ram is in hongerstaking. nou, bijna dan. hij wil alleen wortel. hij heeft vandaag 5 SS brokjes gehad, verder wil ie niks behalve dus wortels...
Solfide Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 haha briljant, je had het zelf niet kunnen verzinnen
Martje Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 oe oe! 6 brokjes inmiddels!! Wie laat nou serieus een konijn overleven op alleen wortel?! Frikkin idiots! Maar het lijkt mij wel de meest logische verklaring... toch? Bernard is wel erg lief trouwens, alleen als ik em op mn arm heb, dan kijkt ie me aan alsof ie voor mn slagader gaat. hahaha
Solfide Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Tss Konijnen eten toch worteltjes! dat weet iedereen!
Martje Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Tss Konijnen eten toch worteltjes! dat weet iedereen! hahaha ja, dat was ook mijn redenatie, naja. mijn idee over de redenatie van de vorige eigenaar... Maarja, ik kan bernard niet alleen wortels blijven geven natuurlijk... Dat word dus juichend naast zn kooi staan als er een brokje of hooitje in gaat! en dan belonen met wortel zeker Tis toch verdorie bugs bunny niet! rare mensen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 oe oe! 6 brokjes inmiddels!! Wie laat nou serieus een konijn overleven op alleen wortel?! Frikkin idiots! Maar het lijkt mij wel de meest logische verklaring... toch? Bernard is wel erg lief trouwens, alleen als ik em op mn arm heb, dan kijkt ie me aan alsof ie voor mn slagader gaat. hahaha Ik heb ooit een konijn meegemaakt in de opvang die alleen andijvi kreeg geen water of iets anders...dit koste uit eindelijk zijn leven.( in de opvang met bix)Dus laat ze rustig over gaan de darmen zijn geen bix gewend...laat staan drinken ze wel?Met wortel zullen ze dat ook amper gedaan hebben.
Loesah Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Jeetje.. een konijn dat alleen maar wortels eet.. inderdaad, rustig over laten gaan op biks..
Evee Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Wat een idioten zijn er toch op deze planeet.Inderdaad opletten dat ze wel goed drinken! Niet alleen een drinkfles in het hok doen maar voor de zekerheid ook een drinkbakje. Gewoon rustig aan doen met het overzetten op andere voeding, zorgen dat de darmen niet van slag raken.
Martje Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Geplaatst: 1 januari 2011 Ze drinken inderdaad niet heel veel, en hebben inmiddels inderdaad een flesje en een bakje. Heb flink wat wortel ingeslagen, en laat ze rustig overgaan op bix. Dan moet het goedkomen lijkt me het zijn in ieder geval 2 leuke blije konijntjes! (met een voorliefde voor wortel, veeel wortel )
Tatjana Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Oranje keutels, zal idd wel aan de wortels liggen.Ik weet wel dat als ik me hond frolic geef het ook oranje is haha... Maar wat een mafkezen heb je op de wereld succes ermee!
Aanbevolen berichten