Nina87 Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Eerste kerstdag ben ik met mijn konijn Luna naar de dierenarts geweest omdat ze ineens in de ren lag en niet meer wilde eten. Het bleek om een verstopping te gaan en ik heb novacam (pijnstiller), cirasal drops en Tractonorm Lax (laxeermiddel) meegekregen. Ze had toen ook een te lage temperatuur (37 graden) en daarom heb ik haar 48 uur in de schuur gezet. Ze lijkt de verstopping nu te boven te zijn. Ze eet goed en keutelt ook weer. De keutels zijn alleen nog iets kleiner dan normaal. Ik heb haar daarom weer buiten gelaten, bij haar vriendje. Daar legde ze ook een paar keutels. Ze rende ook meteen lekker rond door de tuin, alleen net ging ze ineens even languit liggen. Zou ze dan toch nog pijn hebben? Ze gedraagt zich verder helemaal normaal. Zou ik haar te vroeg naar buiten hebben gelaten? Ik vind dat ze wel opknapt van het buiten zijn, ze ziet er blijer uit in ieder geval.
JoBoris76 Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Ik zou wel pas stoppen met alle medicijnen als de keutels weer goed zijn en ook de hoeveelheid. Cisaral kun je daarom beter afbouwen.
Aanbevolen berichten