SpecialEdition Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Vanmorgen was ik bezig met de verzorging van Truffel en Muffin,en toen zag ik ineens dat Muffin een kale plek heeft op haar rug.De huid ziet er niet beschadigd uit, voelt ook gewoon zacht aan en heeft geen schilfertjes ofzo.De ontlasting is ook gewoon goed, ze eet goed en is ook gewoon actief.Wat kan dit zijn? En wat kan er er aan doen?
W&W Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Kan het niet zijn, dat Truffel gewoon een pluk haar uitgetrokken heeft bij Muffin?Toen mijn konijntjes onlangs gekoppeld werden, had Wabbertje overal kale plekken (en wondjes ook vh koppelen) dat is inmiddels trouwens helemaal teruggegroeid.Ik denk dat het grote kans zoiets is.
SpecialEdition Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Geplaatst: 26 december 2010 Als het dat is zou ik blij zijn! Dan is het in ieder geval niks ernstigs.Meestal als ik binnen kom liggen ze samen en dan ligt Truffel zijn hoofdje wel over Muffinheen en meestal wel bij het plekje wat nu dus kaal is.
Amatjuh Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Pico heeft het momenteel ook. Hij heeft een kaal plekje boven zijn neus.Als het er niet schilferig uit ziet, het jeukt niet en het breid niet uit kan het niet veel kwaad. Hou het dus goed in de gaten, zodra het uitbreid moet je naar de DA. Het kan dan vachtmijt of schimmel zijn.
SpecialEdition Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Geplaatst: 26 december 2010 Okee dank je wel! Ik ga het zeker goed in de gaten houden!
Aanbevolen berichten