ceedeerom Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Ik ging eens kijken hoe Jazz er "van onder" uitzag en mijn man was stomverbaasd dat hij nog wat zag hangen. Tja, natuurlijk, dat is het balzakje he, wat dacht je?Toen vertelde mijn man het volgende : "Ik ben ooit naar een DA geweest met een kat en die man bond het balzakje af en snok, met een tang alles weg."Jezumina, wat een barbaarse manier en dat in Vlaanderen! Dit gebeurde zo'n twintig jaar geleden, maar goed, 30 jaar geleden werden mijn katten toch al op een betere manier gecastreerd.
roomie Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 og got weet je dat zeker? bij jip en momo hingen de balzakjes er ook nog, maar dat was normaal die waren aan het afsterven daarom waren ze ook zwart.
pechkonijn Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Ik weet nog zo'n manier van castreren waar je meteen van ineen krimpt, een manier die helaas nog steeds gebruikt wordt (in elk geval bij geiten). Dierenarts plaatst vlak boven de ballen een tang en knijpt gewoon de hele boel stuk. Zonder enige vorm van verdoving. De ballen verschrompelen in de dagen die op de ingreep volgen. De beesten gillen het uit tijdens de ingreep en het gebied blijft nog een aantal dagen enorm pijnlijk.
gerjanne Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 IEHHH, krijg gewoon kippenvel vanjouw verhaal pechkonijn. !jakk, wat kunnnen mensen toch wreed zijn :(
brigit Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Huh wat lees ik hier allemaalkrijg het er koud van
Chub87 Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 :( verschrikkelijk, zo wreed dat mensen kunnen zijn.. brr..
Aanbevolen berichten