Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Je kunt ook beter met ee nSSpapje dwangvoeren dan met wortelhapje.. Wortelhapje is suiker, suiker, suiker (wat voor problemen kan zorgen zeker als de darmen al vertraagd werken!) terwijl wat ze nodig heeft, vezels zijn.

Geplaatst:

Fijn om te horen dat het wat beter gaat.

Dan denk ik toch echt dat ze pijn heeft gehad. Immers een konijn met pijn eet ook niet.

Heb je nu wel pijnstillerst mee gekregen?

Weet je al wat dat rare plekje op haar rug is?

Geplaatst:

Nee heb geen pijnstillers meegekregen, ze krijgt elke keer een injectie met pijnstillers bij de DA. Ben net thuis van mijn kerstdiner ze heeft wel wat gegeten (hooi, een heel klein beetje fijngeprakte ss & een kleine hele witlof) maar nog steeds geen keutels.

Geplaatst:

Ja ze is eigelijk bijna weer de oude, alleen keutelt & eet ze niet. Ja ze eet de krant, mijn plinten & schooit bij mij (ik heb chocolade koekjes) Terwijl ik 4 verschillende dingen hier op de grond heb staan voor ze S:

Ohja en herman zijn kont is nog steeds heeeeeel interessant ze zit weer elke keer boven op hem :(

Geplaatst:

Ik neem aan dat je haar geen tweede keer gaat laten castreren :whistle2: maar misschien is het verstandig om in het vervolg zelf Ciseral en Carprofen in huis te halen, je kunt dit via www.medpets.nl bestellen. Zorg dan wel dat je van te voren de juiste dosering etc. te pakken hebt. Anders wordt dat op het moment zelf ook stressen.

Goed dat ze al wat brokjes gegeten heeft, let verder niet te veel op wƔt ze eet, zo gek is het niet dat ze bepaalde dingen links laat liggen. Ikdenk dat ik ook liever wat witlof heb dan brokjes die zwaar op de maag vallen, als ik me zo beroerd voel.

Geplaatst:

Ik heb het ook al gezegd dat het handig is op caprofen en cisaral in huis te hebben, toen ze vroeg naar de voorbereidingen. Zo zie je maar dat mensen niet zo maar dat advies geven.

Verder is het normaal dat ze alleen de lekkere dingen eet nu, biks komt vaak pas na een dag of 3 dat ze daarvan eten. Het is niet erg dat ze nu even 'ongezond' eet, als ze maar iets binnen krijgt.

Geplaatst:

Ja daar zat ik dus ook al aan te denken. Heb wel dingen voor gas in huis maar dat dan weer net niet :( Ga dadelijk even de dierenarts bellen aangezien ze nog steeds niet echt keutelt heb wel 2 kleine keuteltjes gevonden na de nacht. Ze eet alleen nog niet echt brokjes maar wel veel hooi :)

Geplaatst:
Ik heb het ook al gezegd dat het handig is op caprofen en cisaral in huis te hebben, toen ze vroeg naar de voorbereidingen. Zo zie je maar dat mensen niet zo maar dat advies geven.

Verder is het normaal dat ze alleen de lekkere dingen eet nu, biks komt vaak pas na een dag of 3 dat ze daarvan eten. Het is niet erg dat ze nu even 'ongezond' eet, als ze maar iets binnen krijgt.

Nee idd stom van me. Ik had zoiets van "ik ga nu eens naar een kk dierenarts die weet vast wel wat ie doet enzo" Stom van me, maar heb er wel van geleerd.

Geplaatst:

Brokjes komt wel hoor.

Maar echt zorg nu dat je die 2 medicijnen mee krijgt, want het wordt wel een dure grap zo. En daarbij is het sowieso handig om dit soort medicijnen in huis te hebben.

Het zal ook wel per voedster verschillen, maar ik heb bij alle 3 cisaral en caprofen gegeven een aantal dagen en ze hebben het prima gedaan. Sommige voedsters hebben geen darmstimulerende medicijnen nodig, maar het is toch handig om het in huis te hebben mocht het nodig zijn.

Succes dadelijk maar weer ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .