smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Herman is ondertussen ook weer rustig. Hij heeft ze afgelopen 3 uur over lopen zoeken waar De kleine is. Zelfs onder de bank ging hij kijken haha. Zo leuk om te zien dat hij die Kleine toch mist.
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Wordt tijd dat die kleine een ander naam krijgt...zo klein is ze niet meer die Muts!Wat is te zwaar in gewicht bij herman?
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 haha die herman, softie ja roepen jullie ook echt kleineee? nou hoop dat de operatie goed is gegaan!
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Heb niet gevraagd wat herman te veel zou wegen. Ze heeft hem niet eens gewogen, ze zag het al meteen Herman krijgt zoiezo veel minder voer dan wat hij zou moette hebben, maar meneer slaapt eigelijk altijd, er zit niet zoveel beweging in. Ik noem de kleine nog steeds kleine ja Nja voor mij blijft ze dan ook altijd klein denk ik hahaa.Maar soms noem ik haar ook wel een Drol hahaha, daar luistert ze ook naar
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Heb net de dierenarts gebeld. En alles is goed gegaan, mag haar nu al komen ophalen als ik wil (enof ik dat wil haha) Ze is al helemaal wakker en ze heeft zelfs al gegeten
W&W Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Super! Heb ook even je topic gelezen, altijd spannend hƩ zo'n castratie!Verwen haar maar lekker
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 ow wat fijn zeg!!gaat herman mee, of blijft hij thuis om het huis te versieren:p
Boseetje Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 zo die kleine drol doet het goed dus:D ben ik blij om!
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Ze is alweer thuis. Ze kwam meteen uit haar reiskoffer en wilde meteen rondlopen. Heb haar even apart in een kooi gezet omdat ik even weg moest. En nu zit ze gewoon los, en ze is best actief! ze rent al door heel de kamer heen & heeft net weer boven op herman gezetten (ohjee) Alleen nog niet gegeten.
Amatjuh Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Pas wel op, ze mag nog niet te veel bewegen. De wond is nog niet aan elkaar gegroeid, dus bij een sprong heb je kans dat het open gaat. Ze moet het even rustig aan doen. Hoe wel het natuurlijk wel positief is dat ze al meteen zo actief is.
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 alweer op herman, maar ik weet dat het bij rammen even duurt voordat de hormonen eruit zijn zal dat bij voedsters ook zo zijn, denk het wel he?hmm nog niet gegeten ook niet bij de da? wel goed natuurlijk dat ze lekker actief doet
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 ow dubbel post hmm zo zie je dat ik niks weet van een voedster castratie, dus dan neem ik het laatste stukje van mijn bericht weg. heet het bij vrouwen niet sterrilisatie, of is dat alleen als de baarmoeder en eierstokken eruit zijn gehaald?
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Geen flauw idee, de eierstokken en haar baarmoeder is er iig uitgehaald. Ze heeft wel wat brokjes bij de dierenarts gegeten. Ben nu misschien 15 minuten thuis maar ze is al zo'n 10x gaan verliggen haha, volgensmij ligt ze nergens echt lekker :(
Amatjuh Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Heb je pijnstilling meegekregen? Wanneer moet je deze geven?Alleen het doorknippen of afbinden van de eierstokken heet sterilisatie. Verwijderen van eierstokken en/of baarmoeder heet castratie bij een voedster.
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 oke dankjewel;) weet ik dat ook weer. ah ze is wel echt een knapperd hoor. hoop dat ze snel gaat eten
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb geen pijnstilling meegekregen. Heb er wel naar gevraagt maar ze heeft dat blijkbaar via een injectie al gehad (eentje die 24uur werkte ofzo) Valt me nu wel op dat ze op het matras allemaal kleine plasjes doet ipv in de kattenbak.
Amatjuh Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Je konijn heeft langer pijnstilling nodig dan 24 uur. Ik zou morgen (eigenlijk liefst vanavond) pijnstilling gaan halen. Het zijn wel tekenen van pijn die ze nu laat zien.Is het ook zeker een injectie die 24 uur werkt? Sommige DA denken dat pijnstilling 24 uur werkt, maar vaak is dit maar 12 uur. Er zijn uitzonderingen die wel 24 uur werken, dus het zou kunnen. Maar aangezien ze nu wel pijn lijkt te hebben..Je moet ze het best ook niet op de kattenbak laten, daar moet ze in springen en dat is pijnlijk en niet goed voor de wondgenezing.
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Ze is het daar nou alleen wel de hele tijd aan het wassen (??) kan dit geen kwaad ?
Amatjuh Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Goed in de gaten houden. Bij mijn voedsters zat er een pleister overheen en was het onderhuids gehecht, ze konden dus ook niet de hechtingen losbijten.Anders kun je eventueel een sok open knippen en er omheen doen.
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Hier is het ook onderhuids gehecht, alleen geen pleister. Volgensmij vind ze in de kattenbak springen niet pijnlijk aangezien ze daar al behoorlijk vaak is ingesprongen.
smurfkuh Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Dierenarts gebelt voor medicijnen, maar ze blijven zeggen dat dit niet nodig is. Ze zeiden dat als ze morgen niet eet ik terug moet komen.
Aanbevolen berichten