Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

dankjewel;)

we rooien het wel met zn drieetjes, tot de dag komt dat ze het slechter gaat doen,

moet zeggen kan haar nu zelf ook niet veel aandacht geven aangezien ik koorts heb en dus eigenlijk niet naar buiten mag maarja, dat doen we maar gewoon. ze zit nu lekker met jipje te knuffelen.

heb niet het idee dat dit haar laatste momenten zijn,

zal dadelijk is voelen hoe ze voelt.

maarja ik zeg wel haar laatste momenten, maar hoe lang kan het duren een paar dagen een week of 2 een maand?

ze eet nog goed dus, en zal dadelijk is kijken naar der keutels, ze is wel niet echt beweegelijk, ze heeft nog niet in de ren gezeten dus.

klinkt stom maar heb ook het idee dat ze niet teveel mag bewegen(van mij) omdat ik wil dat ze aankomt)

we zullen het zien, welke wending alles neemt, en wat er gaat gebeuren,

heb wel erg veel steun aan jullie daar ben ik echt blij mee, ik merk dat ik er niet alleen voor sta.

Geplaatst:

Ik zou ook gewoon buiten gaan kijken bij mn konijnen als ik ziek was ;)

Hou je wel in de gaten, dat als ze nog meer afvalt je misschien het hok en de ren wat moet overdekken met dekens of zo. Ze heeft dan niet veel vet meer en kan zichzelf niet goed warm houden, tenminste dat denk ik.

Ze heeft dan wel nog altijd haar vriendje om op te warmen l)

Geplaatst:

gewoon goed aankleden :P

ja daar zal ik aan denken, heb er gister echt super veel stro ingelegd echt veel.

en zorg ervoor dat als ik ga slapen zij in het nachthok ligt en het liefst met jip, anders zorg ik ervoor dat hij erbij gaat.

ze zitten zowiezo vaak in het nachhok, zo lief dan zie je jips koppie een stukje uit de opening komen, en zij gebruikt zijn rug als kussen:love:

ze kunnen snachts niet in de ren, die sluit ik dan altijd af.

Geplaatst:

Hee.. Ik las het gisteren al, maar kon toen niet meer reageren.. Echt zo zielig, ik hoop dat je nog veel plezier hebt aan dr, want dit is natuurlijk geen leuke manier om afscheid te nemen van je konijntje.. Al zou ik wel blij zijn dat ik die kans nog krijg!

Geplaatst:

ja dat is waar, hoeveel mensen zijn er wel niet waarvan het konijntje ineens dood is, zo zie je bv bij tamara, een echte konijnenliefhebber in hart en nieren, en weet er ook veel van, en die heeft gisteren volgens mij, lucky dood gevonden,

dus daar ben ik dan ook blij mee, dat het niet onverwachts komt.

ergens heb ik liever dat ze gewoon vanuit haar zelf inslaapt, maar zou ook graag willen dat ik echt afscheid van haar kan nemen, en dat we haar dan laten inslapen, maar waarschijnlijk met dat laatste, zal het beteken dat ze ineens tekenen laat zien van pijn.

ze had vandaag een goede dag, ik was bezig met de kooi schoonmaken, er lag veel sneeuw dus jip liep al als een dolle te razen, flo huppelde ook wat rond, en ging wat aan de plant zitten knagen.

heb haar vandaag dille gegeven, sjonge dat vond ze lekker haha, jip trouwens ook:p

heb ook nog geprobeerd wat fotos van hun samen te maken, dit ging niet echt geslaagd maargoed, heb niet echt een foto van hun samen dat ik denk yes die is leuk.

vandaag een plaat gelegd onder de kooi( ze hebben 2 verdiepingen) en ze zijn niet zindelijk, flo eerst wel maar nu niet meer.

en laat mijn moeder niet blij zijn met die viezigheid op der tegels,

en mijn vader zei ook al is nu natuurlijk ook beter, minder kou voor flo.

moet zeggen dat ze toch op een goede plek staan, er komt eigenlijk maar van 1 kant wind, want voor de rest staan ze met hun achterkant van de kooi, en rechterzijkant tegen de muren.

had tegen de linkerzijkant bij het gaas al wat neergezet, maar mijn vader zei dat het ging waaien, komt ie ineens aan met punaise en karton, hij zegt dat dit de kou beter tegenhoudt, en ja flo mag geen kou vatten

haha de lieverd:P

fijne feestdagen allemaal!

Geplaatst:

zo zie je dat vaders ook best in de weer kunnen zijn met ze he, mijn pa ging jaren terug opeens een trapje maken voor mijn konijn terwijl hij zei dat ie ze niets aan vond... zo merk je dus dat ze het best leuk vinden en dat is fijn om te merken he!

Jij ook fijne feestdagen, ben je alweer beter?

Geplaatst:

ja he, stond net in de douche, en hoorde het mijn vader tegen mijn opa en oma vertellen,

die dingen, en jullie steun doen me zo goed, heb al verschillende prive-berichten en profielberichten gehad,

ja ik ben weer beter, nog niet zoveel eetlust maarja, lief dat je dat vraagt.

flo heeft vandaag een redelijk dagje, nog niet der kooi uit geweest, maar ze eet wel dus, en jip zit lekker de hele dag tegen haar aan

Geplaatst:

dankuwel!

mijn vader zei gister, ja ze eet nog, ik denk niet dat ze doodgaat, ik zo was dat maar pap.

maar het is ook heel tegenstrijdig ze is dun, maar ze eet wel goed, ze beweegt ook nog, alleen wel minder natuurlijk, ze likt jip ook weer.

dus ik laat het zo even aangaan, ze geeft ook geen tekenen van pijn, dus we wachten af.

wil haar het leven nu nog niet afnemen, wanneer het nog goed gaat.

Geplaatst:

hier een updatje van huize flo en jip

het gaat goed met ons meisje

ze eet goed, ze kwam vanmorgen afgerend op der brinta, lekker wat dille erbij.

net nog een beetje brinta en een lekker groot stuk banaan.

van brood moet ze niet veel hebben, ze heeft vanmorgen wat geknaagd aan het korstje.

toen ik er net aankwam gingen ze allebei staan, en jip ging over flo heenhangen, zei denkt ''tis goed jippemans'' hup zij op zn rug hha gekkerds.

ze eet ook goed hooi vandaag,ze zijn al bezig met de 2de ruif, en biks is ook al wee goed aangevuld,

nou morgen de zorg overgeven aan papa, alles al uitgelegd en opgeschreven,

en zal elke dag telefonisch contact hebben.

fijne dagen nog allemaal, en voor degene die vakantie hebben fijne vakantie

veel liefs van romy flo en jipje

roomie-albums-flo-picture34613-ey-flo-kijk-daar-valt-iets-naar-beneden.jpg

jip is romy al weg?

nee flo morgenvroeg pas

ow dan leg ik de ballonen wel even terug

Geplaatst:

zo ben weer thuis,

mijn ouders hebben super voor ze gezorgt, mijn moeder heeft nog dille en witlof bijgehaald,

en ze kreeg elke dag banaan hahah

ze at de hele dag, mijn moeder was bang dat jip niet bij zn eten kwam, maar geloof me hij zorgt er wel voor dat hij s'avonds zn buikje vol is.

heb zelf het idee dat flo ietsjes dikker is geworden:D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .