roomie Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 even een foto van mn lief mijn liefste vriendinnetjee:
Fluffie&Bunny Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Wat een triest verhaal, heel veel sterkte!
JOEPENKOOS Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 meid wat sneu voor je!maar 1 tip geef je konijn echt niet op.Mijn koos is ook heel ziek geweest en toen had ik haar net 1 dag.Ik met spoed naar de dierenarts (was niet m'n eigen) nou hij gaf haar ook op was nog weinig aan tedoen zei die.Nou dat wilde ik dus ook niet horen, meteen begonnen met dwang voeren.Next day meteen naar me eigen dierenarts want wou haar niet opgeven.Ben er daarna nog 3x geweest, arme konijntje had wormen.En nu is madam 7 maand oud en weegt 2,2 kg. Dus zoals sommige hier al zeggen ik zal voor die second opinion gaan.Nee heb je ja kun je krijgen......
Amatjuh Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 meid wat sneu voor je!maar 1 tip geef je konijn echt niet op.Mijn koos is ook heel ziek geweest en toen had ik haar net 1 dag.Ik met spoed naar de dierenarts (was niet m'n eigen) nou hij gaf haar ook op was nog weinig aan tedoen zei die.Nou dat wilde ik dus ook niet horen, meteen begonnen met dwang voeren.Next day meteen naar me eigen dierenarts want wou haar niet opgeven.Ben er daarna nog 3x geweest, arme konijntje had wormen.En nu is madam 7 maand oud en weegt 2,2 kg. Dus zoals sommige hier al zeggen ik zal voor die second opinion gaan.Nee heb je ja kun je krijgen...... Wormen of de buik vol knobbels is wel wat anders..Mij lijkt de verklaring best wel logisch van de DA.
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Van de hak op de tak.....wat de da zegt zijn volledig uiteenlopende dingen.Aangezien hij verder er niks mee gedaan heeft zou ik je toch adviseren een andere da te bezoeken.....Voor een 2 e mening.....En behandeling.
Lydiaa Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Ik sluit me wel aan bij Cindy. Misschien is het wel een heel goede konijnkundige dierenarts, maar misschien weet een ander er toch iets anders over te zeggen. Echt rot nieuws zeg, maar toch denk ik dat een andere dierenarts je nog wel iets anders kan vertellen. Sterkte in ieder geval. Ik spreek je binnenkort nog wel op msn, hoop ik. Wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar toch zou ik het wel doen.
NafNaf Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Ik vind het ook nogal vreemd, idd. Met alleen voelen raak je niet ver, dat is net als even porren in een kerstkado en dan zeggen: "Ja! In die doos zit een dvd van POTC, dubbeldisc editie" terwijl het misschien een onderbroek of wollen trui is ofzo... Ik zou zeker nog naar minstens 1 andere dierenarts gaan, en als je 3x het antwoord krijgt dat het niet geholpen kan worden, zou ik haar in laten slapen...echt meid, nog veel sterkte!
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 ik ga even bellen nu, naar de da, hopen dat ik hem kan spreken. ik snap jullie, maar ik ben iemand die hak op de tak springt dus ga eerst even een lijstje maken wat ik moet vragen, en gister kwam ik natuurlijk niet met mijn volle aandacht luisteren, aangezien er ook een nijn in me hing.. we hebben zowieoz ook geen andere kk da hier in tilburg.ik ga hem even bellen en dan even kijken of ik misschien wilhemina kliniek bel. ze is wel echg vel over been hoor mensen, en dat is niet echt geleidelijk gegaan,, van die volle flo is niks meer over, je voelt al der botten in der nek en al echt verschrikkelijk, en erge is ik ga maandag naar centerparcs, ik zat er aan te denken om der mee te nemen aha wat natuurlijk geen optie is nou ben even bellen zal het jullie laten weten. dankjulliewel allemaal voor die reacties, fijn dat jullie meedenken
Amatjuh Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Een dierenarts met ervaring kan denk ik wel voelen aan een structuur of die knobbels tumor zijn of niet. Maar het is dus de vraag hoe ervaren deze DA hierin is.Wat voor mogelijkheden zijn er nog meer dan behalve tumoren bij zoveel knobbels in de buik?De DA gaf ook aan dat je wel aanvullend onderzoek kunt doen, dus die optie is wel degelijk gegeven. Maar je kunt niet in de portemonnee van iemand kijken.(ik zelf zou wel een echo laten doen, voor mn eigen gevoel, maar dat moet Roomie zelf beslissen)
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 hij had gezegt je kunt een rontgen laten doen of bloedonderzoek, maar dat doe je dan voorjezelf, zodat je het precies weet maar je kun thaar er niet mee redden. en nee die portemonne is van een 16jarige maar als ik haar kwam redden dan had ik dat accuut gedaan
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 zo heb net gebeld wat een geweldige da toch!!kreeg de assistente, en ze gaf me echt de tijd ondanks da het daar volgens mij druk was etc. en ze zei ook zit je met vragen meteen bellen etc en heel veel sterkte, en ook over het rouwen, ik zo ja stel dat ze natuurlijk zou sterven dat ik dan met jip zat, zij zei ook dat dat bij konijnen heel anders gaat. nou wat er dus was geconstateerd, flo had een erg opgezwollen bult, dit kan afkomstig zijn van der baarmoeder, maar ook van een falende nier, waarschijnlijk dat laatste, ze had toch bloed geplast dit zag hij aan der keutels, die ze daar achter liet. ze had ook over verder onderzoek dat ie dat waarschijnlijk had voorgesteld, bloedonderzoek en rontgen , dat je het zeker weet, omdat je aan de buitenkant nooit iets zekers kan zeggen, en ja dat had hij gedaan etc.ik zei ook als ik haar daar mee kwam redden had ik dit gedaan, maar ruud zei ook ze overlijd toch, dus moet je bij jezelf te raden gaan, wat vind jij belangrijk, ik heb ook gezegt omdat ze gister nogal gestresst was, dat ik haar dit niet wou aandoen,ze klom echt in me en keek me aan van ja help, jij bent toch mijn baasje, wat doet die man allemaal. hij voelde wel echt opgezwollen organen, hij zo soms kun je ook de poep voelen, echt als een parelketting dit was niet het geval, zowiezo zijn der nieren iet goed etc,. er werd me net weer op het hart gedrukt hou haar goed in de gaten , haar gedrag en wat ze eet en wat er uit komt, ook veel observeren. dn als ze anders deed dat ik moest langskomen etc. ze had trouwens gister de temp van 38,2 wat vinden jullie hier van, ze is en buitenkonijn... het is gedaan jongens, god is niet mee met ons zullen we zeggen, niet mee met mn kleine meid. zie er tegenop, hoop dat ze het haalt voordat ik thuis ben, wat ik ook heb is ik wil graag haar laten inslapen zodat ik haar nog een waardig afscheid kan geven, met veel lekkers etc, maar misschien is het beter als ze rustig inslaapt, zodra dat we merken dat ze pijn heeft laten we haar inslapen, god had niet verwacht dat mij dit ooit zou overkomen, en vooral niet dat dit haar overkomt. zie er tegenop om straks jip weer te koppelen, hun zijn zo lief voor elkaar, maar als het noodlot toeslaat wil ik niet te lang wachten, ook al ben ik er niet aantoe, voor hem is dat het beste.dan ga ikweer naar binkies, liefst zou ik een ras willen, geen inteelt ,ik zie het allemaal nog wel maar niemand echt niemand kan mijn flowie vervangen!
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 Persoonlijk vind ik het erg raar dat een DA alleen met palpatie zulke uitspraken durft te doen wat is palpatie:$
Amatjuh Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Ik snap precies wat jij bedoelt en wat je DA bedoelt. Maar er zijn mensen die er hier anders over denken.Geniet nog maar van je lieverd en verwen haar maar lekker.Sterkte meid!
Amatjuh Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 wat is palpatie:$Met de hand voelen/duwen
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 oke dankjewel oh snap goed dat vele mensen er anders over denken,en als ik mijn eigen salaris verdiende had ik onderzoek gedaan puur voor mezelf, maar ik help er haar niet mee,het is ook n iet dat ik haar zomaar in laat slapen en ik vertrouw deze da's waar ik de vorige keer was kreeg ik iverquantel drops mee, ze zaten toen aan de natte poep, had mijn konijnen noch de keutels meegenomen, heb dit gewoo meegrekegn ,ove de datum dat wel, en dat werkte uiteindelijk niet ondat het niks met wormen had te maken, maar met het eten van hooi dat deden ze toen een stuk minder. en als ik bij onze da voor de hond was geweest, had ik iets meegekregen wss, maar dan zou ik ineens een dood konijn zien liggen nee daar denk ik niet aan.of had ik wel rontgen gedaan enzo en was ik uiteindelijk meer kwijt, plus flo meer stress, en dan kwamen we op hetzelfdeniet dat hij een slechte da is, maar ik denk niet kk
JOEPENKOOS Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Wormen of de buik vol knobbels is wel wat anders..Mij lijkt de verklaring best wel logisch van de DA.was meer als voorbeeld bedoeld amatjuh, dat mijn konijn ook opgegeven was en er toch bovenop gekomen is. @ roomie wens je heel veel suc6 ik heb mijn konijntjes duimen voor je en flo!
Saskia V Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Heel veel sterkte roomie!En verwen haar maar lekker!
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 dankjullie wel voor alle reacties ik zei gister nog tegen lianne, ik geloof niet in wonderen, en alles gebeurt voor een reden, net zoals haar woest, maar god mensen wat hoop ik op een wonder echt, zou er zoveel voor over hebben he, niet alleen qua geld, maar ook bv mijn eindeexamendiploma, alles voor haar maargod zo werkt het niet in het echte leven. en ben al dankbaar dat k haar heb gehad, en dankzij haar (en billie) zie hoe leuk konijnen zijn, en op dit forum ben terecht gekomen, anders had ik n u nog 2 voedsters apart zitten (dankzij dit forum en mijn standvastigheid en gezeur ja dat werkt soms) hebben ze allebei een maatje, maar dan denk ik ze kennen elkaar nog maar 3 maanden:S waarom had ik niet eerder een maatje voor haar,god god zoveel vragen en geen antwoorden, maarja that''s the way it be en dankzij jullie zie ik ook dat er lieve mensen bestaan die met je meeleven, en je hoort vaak over die dierenbeulen,maar mensen zouden is moeten weten, hoe dierenvrienden voor elkaar klaar staan als het erop aankomt,er zijn veel meningsverschillen , maar dat is logisch maar als het op zoiets aankomt is iedereen gelijk gestemd, geen 1 konijn willen wij verliezen, niet onze eigenste, maar we willen ook niet dat een andere bb;'er het overkomt. hoezo kerstgedachtes:love:
NafNaf Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe erg ik dit vind... wij zijn er voor je he
wupsie Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 heel veel sterkte meid, geniet nog maar eventjes van je meiske en verwen haar maar lekker
Lianne22 Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 nou roomie.. heel veel sterkte meid. en geniet nog met haar. tja ik wou dat ik andere dingen tegen je kon zeggen..helaas is dat niet zo.je bent super met je konijnen dat moet je weten, ik hoop dat je een beetje steun hier vind en bij je omgeving. dat heb ik destijds ook van jou gehad!tjonge.. we kennen elkaar alleen van een forum. maar ik vind t zo rot voor je he.. we denken aan jou en de konijnen!
Fluffie&Bunny Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Geniet nog van je meisje zolang het nog kan. Ik leef met je mee.Ik blijf nog steeds hopen op een wonder...
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 dankjullie wel allemaal,ze gedraag zich eigenlijk redelijk normaalhad haar gisteren wat brinta gegeven.en vanmorgen groot stuk banaan ongeveer 1/3 en stukje brood en andijvie, ze liet brood liggen, maar heb dat toen bij haar gelegt in het nachthok,en toen jip er weer bijgelaten, denk wel dat zij het opheeft. nou ben benieuwd.ga morgen venkel halen en denk ook dille, dat heeft schijnbaar goede werkingen.kun je dit gewoon bij de jumbo kopen?
Solfide Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Nu met kerst ligt het zeker in elke supermarkt
Aanbevolen berichten