Boseetje Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Ja amatjuh dat is een super idee... ik heb het niet in huis meer maar misschien iemand die dicht bij je woont wel? en anders zou ik de hoeveelheid die je hebt verdelen over die 2 dagen....
Amatjuh Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Ik heb het wel in huis, maar ik weet niet waar je woont?Hoe gaat het inmiddels?
Margot Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Geplaatst: 25 december 2010 Bedankt voor jullie adviesen! Het is wel een goed idee van die pijnstilling `lenen´ van iemand van BB. Ik woon in Elst dus helaas ook niet dicht bij jullie . Ik heb nog even mijn konijnen ehbo doos doorgespit en ik heb nog ongeveer 5 ml. Dus nog goed voor 2,5 dag! Volgende week word ze ook nog geholpen aan haar haakjes en ik denk dat ik voor dinsdag die afspraak ga maken dus dan kom ik precies goed uit met de pijnstilling. Ze zit overdag samen met haar vriendjes en ik merk wel dat het dan een stuk beter gaat, als ik ze dan eten geef dan zit zij ook lekker mee te eten. Ik weet niet of ze dan even veel eet als anders maar ze eet iig. ´s nachts zit ze nog apart omdat ik dan ´s ochtends goed kan zien of ze heeft gegeten. Ik merk wel dat ze dan veel minder actief is, ze zit dan maar stil te zitten. Zodra ze bij haar vriendjes zit dan is ze veel actiever.
Niek Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Fijn dat het nu al wat beter gaat! Succes verder!
Lynniej Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 (aangepast) woow dit zelfde verhaal is mij 30 december ook overkomen xDKonijn at ineens niet meer, en had beetje strakke/harde buik, en lag de hele tijd,mn moeder vond ook dat ik overdreef, en vond het niet nodig om naar de DA te gaan,uiteindelijk na veel aandringen zijn we toch gegaan! Blij ook wat ze had toch gas in de darmen Alleen was zij 3 kwartier na de dierenarts al stuk beter en at alweer een sprietje peterselie! heel raar! De volgende ochtend was ze weer springlevend en at weer alles. Had btw dezelfde medicijnen meegekregen, en toen ik die avond de pijnstiller moest geven vond ze dat lekker! likte het zo van het spuitje op, beet zelfs bijna t spuitje door xD heel erg raar! (nu wil die t niet meer en moet ik t stiekem op andijvie doen ofzow, samen met dat darm-stimulerend-medicijn)Blij dat het al wat beter gaat met jouw konijn!Is ie al van de haakjes af? 1 januari 2011 aangepast door Lynniej
Aanbevolen berichten