Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Woensdag gaat Jazz voor castratie, ja gewoon bij mijn vertrouwde DA.

De zenuwen gieren door mijn lijf, ik moet hem brengen héél vroeg in de ochtend omdat ik al om 9u op m'n werk moet zijn en met deze weersomstandigheden rijd ik daar langer over.

Om 13u stop ik met werken en dan hoop ik op het enige positieve nieuws dat ik kan krijgen.

Duimen jullie allemaal om ter hardst mee dat het noodlot geen tweede keer toeslaat?

Ik blijf maar zeggen : "het kan niet, nee geen tweede keer", maar jongens, wat ben ik bang!

Geplaatst:

Ja ik duim ook mee, Miep en Gijs willen ook duimen maar willen er wel een wortel voor hebben... ;)

Maar heel veel sterkte die ochtend en wat zal jij blij zijn als het allemaal gebeurd is en je Jazz weer mag halen!!

Geplaatst:

Hier wordt ook voor jou en Jazz geduimd, hoor.

Als het kan, niet te veel stressen, het is toch uit jouw handen, of jij nu stresst of niet, het verandert toch niet.

De DA doet sowieso zijn best. Al begrijp ik best, hoor, dat je nerveus bent, het blijft toch je dier, he.

Misschien kan je Rescue Remedy van Bach proberen? Dat je je er wat beter bij voelt?

Geplaatst:

Nog drie kwartier en hij is weer thuis. Het hok met handdoeken staat al klaar.

Het was de zenuwslopendste dag die ik me kan herinneren.

Moest werken tussen 9-13 en de DA had gezegd dat ze misschien voor het spreekuur de operatie zou doen, dus tijdens m'n pauze om 10.30 gauw m'n foon gaan checken, maar niks dus. Kon het niet uithouden, ben om 12.30 opnieuw m'n foon gaan checken en toen was er de vraag van mijn dochter "en? al achter de rug?"

Maar om 13.10 kwam het verlossende telefoontje dat hij aan het wakker worden was.

Vinden jullie het gek dat ik toch niet écht opgelucht kan zijn voor ik hem weer thuis heb?

Geplaatst:

nee dat vind ik niet gek,

je hebt al eerder iets heeel erg naars meegemaakt, en u heeft u hart echt voor dieren!!!

nou hoop dat het goed gaat met hem duimen blijven draaien!!

Geplaatst:

Fijn dat het tot nu toe goed verlopen is, maar inderdaad, ik kan me erg goed voorstellen dat je pas echt gerust zal zijn eens je hem ziet en terug kan vastnemen en kan meenemen naar huis. Dan is het definitief achter de rug.

Geplaatst:

JAZZ IS HOME!!!

En nu kan ik me nog even zorgen gaan maken want hij eet nog niet. Hij had een wortel gekregen van de DA,maar eet er niet van.

Hij is al boven in z'n hok geweest, z'n biks zijn daar, z'n groente is beneden en natuurlijk staat daarnaast de kooi met Hayley.

Nog een beetje geduld en dan mogen ze eindelijk samen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .