ceedeerom Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Woensdag gaat Jazz voor castratie, ja gewoon bij mijn vertrouwde DA.De zenuwen gieren door mijn lijf, ik moet hem brengen héél vroeg in de ochtend omdat ik al om 9u op m'n werk moet zijn en met deze weersomstandigheden rijd ik daar langer over.Om 13u stop ik met werken en dan hoop ik op het enige positieve nieuws dat ik kan krijgen.Duimen jullie allemaal om ter hardst mee dat het noodlot geen tweede keer toeslaat?Ik blijf maar zeggen : "het kan niet, nee geen tweede keer", maar jongens, wat ben ik bang!
roomie Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 hier zal geduimd worden!!! heel veel succes voor u maar ook voor jazz
Laura1984 Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 We zullen hier ook duimen! Heel veel succes en sterkte woensdag! Het komt vast goed!
Boseetje Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Ja ik duim ook mee, Miep en Gijs willen ook duimen maar willen er wel een wortel voor hebben... Maar heel veel sterkte die ochtend en wat zal jij blij zijn als het allemaal gebeurd is en je Jazz weer mag halen!!
ceedeerom Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Ik heb vannacht uren wakker gelegen en de castratie was één van mijn piekeronderwerpen :(
mystique Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Hier wordt ook voor jou en Jazz geduimd, hoor. Als het kan, niet te veel stressen, het is toch uit jouw handen, of jij nu stresst of niet, het verandert toch niet. De DA doet sowieso zijn best. Al begrijp ik best, hoor, dat je nerveus bent, het blijft toch je dier, he. Misschien kan je Rescue Remedy van Bach proberen? Dat je je er wat beter bij voelt?
Lianne22 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 jaa ik was al bang toen brutus voor castratie ging.. maar ik kan begrijpen dat in jou situatie het helemaal nagelbijten is!!heel veel succes ik duim! t komt vast goed
ceedeerom Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 Nog drie kwartier en hij is weer thuis. Het hok met handdoeken staat al klaar.Het was de zenuwslopendste dag die ik me kan herinneren.Moest werken tussen 9-13 en de DA had gezegd dat ze misschien voor het spreekuur de operatie zou doen, dus tijdens m'n pauze om 10.30 gauw m'n foon gaan checken, maar niks dus. Kon het niet uithouden, ben om 12.30 opnieuw m'n foon gaan checken en toen was er de vraag van mijn dochter "en? al achter de rug?"Maar om 13.10 kwam het verlossende telefoontje dat hij aan het wakker worden was.Vinden jullie het gek dat ik toch niet écht opgelucht kan zijn voor ik hem weer thuis heb?
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 nee dat vind ik niet gek,je hebt al eerder iets heeel erg naars meegemaakt, en u heeft u hart echt voor dieren!!!nou hoop dat het goed gaat met hem duimen blijven draaien!!
mystique Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Fijn dat het tot nu toe goed verlopen is, maar inderdaad, ik kan me erg goed voorstellen dat je pas echt gerust zal zijn eens je hem ziet en terug kan vastnemen en kan meenemen naar huis. Dan is het definitief achter de rug.
W&W Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Fijn dat het goed verlopen is!Hopelijk knapt hij snel op, verwen hem maar lekker
ceedeerom Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 Romy als je nog één keer U tegen mij zegt, kom ik je een pak voor uw broek geven hoor!! LOL
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 je weet waar ik wooon whahaa oh nog 25 minuten, ga alles maar klaarzetten dat zal al wel klaarstaan, leuke trip gehad? nou we blijven duimen
Garfield Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Verhuizen romy Ceedeerom, ga je koppelen dan?
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 ik heb me al verstopt onder mn deken:p oh ben benieuwd!! hoop dat ceedeerom vanavond ons nog iets laat weten
ceedeerom Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 JAZZ IS HOME!!!En nu kan ik me nog even zorgen gaan maken want hij eet nog niet. Hij had een wortel gekregen van de DA,maar eet er niet van.Hij is al boven in z'n hok geweest, z'n biks zijn daar, z'n groente is beneden en natuurlijk staat daarnaast de kooi met Hayley.Nog een beetje geduld en dan mogen ze eindelijk samen!
Laura1984 Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Fijn dat het goed gegaan is, en dat hij weer thuis is! Kan me helemaal voorstellen dat je er niet helemaal gerust op was.
roomie Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 ohh yes hij is thuis, misschien iets van fruit geven? laat ons weten waneer hij zijn eerste hapjes eetgeef hem maar een knuffel van mij
ceedeerom Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Hij eet, hij eet en hij keutelt, HOERA!
mystique Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Oef. Het leed is geleden. Nu heb je de koppeling om naar uit te kijken.
Fluf en Tinus Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Verwen de kleine man maar lekker en geniet van zijn herstel.
roomie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 yeaaaaaaaaaaaah !!!! oh ben zo blij voor jou he!!! en voor jazz nou verwen hem nog maar lekker
Aanbevolen berichten