SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 mijn konijntje blacky is de laatste tijd heel suf geworden hij zit maar met zn ogen half dicht en doet verder niks.. Zijn eetlust is ook achteruit gegaan en of hij drinkt weet ik niet, maar net het bevroren water ververst en toen wilde hij niks drinken...Ik heb zachtjes aan zijn buikje gevoelt, maar die is gewoon normaal..Kan het ouderdom zijn ookal is hij ongeveer 4 jaar?
Dollie Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Het ene konijn is sneller oud dan het andere, maar vier vind ik écht nog niet oud hoor! Sowieso, ookal is een konijn vijftien.. Met zulk gedrag moet je altijd even naar de dierenarts gaan.
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Ja, dat dacht ik ook al..maar aangezien zijn broertje ook pas overleed...Oke! bedankt!
Dollie Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Da's nog een extra reden om naar de dierenarts te gaan lijkt me. Waar is zijn broertje aan overleden?
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Hij viel ineens heel erg veel af en we waren er al een paar keer geweest bij de DA maar niks hielp ...:( maar blacky valt niet af en is gewoon goed op gewicht!
Boseetje Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Hoe is het nu? ben je naar de da geweest?
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Hij had gewoon toen ik weg was gedronken gelukkig!Ik ga ze zo nog eten geven Nee nog niet, want mijn vader kwam pas laat thuis en toen was het donker en hij wilde het eerst zien hoe het met hem gingnu zat hij weer gewoon buiten enzo....Ik ga nu nog even bij hem kijken!
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Net wezen kijken:Hij zat helemaal tegen het hek aan te springen voor voer, en viel daarna weer lekker op zijn voer aan?Ik weet misschien al waarom hij minder eetlust kreeg... eerst gaf ik ss maar met 3 (maby 4 nijnen want de dames jagen steeds op elkaar) werd het te duur dus ging ik er biks door mengen sindsdien heeft hij dus minder eetlust.. zijn ss brokken gingen natuurlijk ook naar het nieuwe biks ruiken misschien dat hij dacht dat het ook van die vieze biks korrels waren? want als ik een bakje met ss alleen geef eet hij juist heel veel?kan dit er mee te maken hebben?Hij zat ook weer gewoon uit zijn flesje te drinken gelukkig dan weet ik nog zeker dat hij drinkt...En hij is eigenlijk pas een beedje sloom geworden toen hij zijn 2 vrouwen kreeg? kan dit ?Zoiezo blijf ik hem in de gaten houden natuurlijk!
brigit Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 idd 4 jaar is niet oudhou maar goed in de gaten
Aanbevolen berichten