monalisa Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 hallo iedereen.mijn konijn is waarschijnlijk chronish verkouden.(toen ik hem in huis nam had tie dat waarschijnlijk al> hij komt van de kinderboerderij )het is echt een schatje !ik heb al vanalles gedaan en daarvoor ook en ook naar de dierarts geweest enzo en zout water .weet iemand nog iets wat ik kan doen om hem iniedergeval iets beter te laten voelen ookal is tie heel levendig en blij!hij niest veel , dat is een ding wat zeker is ~!hopelijk hoor ik iets en kan ik mijn konijntje helpen groetjes !!
jrjsieben Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Is het geen allergieMisschien eens proberen met andere bodembedekking
Lianne22 Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 wat bedoel je met chronisch verkouden?? snot? voor snot moet ie medicijnen bij de DA krijgen..los je niet op met zout water lijkt me. heb je een konijnkundige dierenarts?
pebbles Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Neem maar eens contact op met www.konijnenopvangjamies.nl zij hebben ook een konijn met langdurig snot en zij zijn haar nu met andere medicijnen aan het behandelen en het lijkt dat ze wat gaat herstellen...Als je konijn alleen zit en je om deze reden er geen ander konijn bij wil doen omdat deze ziekte besmettelijk is,kun je er een konijn uit de opvang bij zoeken die hezelfde probleem heeft..
monalisa Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Geplaatst: 17 december 2010 hee !ik heb ookal een andere ondergrond !en er zit een andere cavia bij , maar die zit er al zeker een jaar bij en er is niks aan hem te zien ! gelukkig !nee mijn dierenarts is niet dat ik weet konijnkundig ?!en ik ga eens wat beter uitzoeken..alvast bedankt !groetjes
Aanbevolen berichten