Rifca Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 Heeft er iemand ervaring met het laten trekken van kiezen bij een konijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 december 2010 Delen Geplaatst: 14 december 2010 Waarschijnlijk niet, want het is iets dat niet veel gebeurt. Echt een aanrader is het ook niet geloof ik, maar gezien de situatie waarin jij zit.. http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/43893-konijn-zonder-kiezen.htmlhttp://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/43653-tanden-kiezen-laten-verwijderen.html In elk geval twee recente topics hierover. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stéphanie87 Geplaatst: 14 december 2010 Delen Geplaatst: 14 december 2010 Wat ik gelezen heb ik het een zware operartiedie heel moeilijk is, omdat de wortels van de kiezen zo diep in de kaak zitten. Het herstel na zo'n ingreep gaat ook lang duren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2010 Heb voor komende donderdag een afspraak bij de wilhelminapark kliniek.Ben erg benieuwd wat ze voor Flappy kunnen doen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 14 december 2010 Delen Geplaatst: 14 december 2010 Bij Moffel is wel een kies verwijderd (tijdens de castratie werden de tanden ook gecontroleerd). Maar deze kies zat al los en kon er zo uitgehaald worden, Dus ik denk niet dat dat is wat je bedoelt.. Moffel had er ook helemaal geen last van, ik heb voor en na het verwijderen van de kies niks aan haar gemerkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2010 nee bij flappy groeien zijn wortels door. Maar fijn om te weten dat jou konijntje er na een geslaagde operatie in ieder geval geen last van heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stéphanie87 Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Hier is ook wel eens een kies verwijderd die helemaal los stond, maar die had ook amper nog een wortel dus was er zo uit. Wilhelminapark is goed, daar kunnen ze vast wel uitleggen wat de mogelijkheden zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Succes morgen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Ik moet wel extra alert zijn op haakjes als je een kies laat trekken. Dan ontstaat er namelijk een gat en de kies die er tegenover staat slijt slechter af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 goh ik ben ook erg benieuwd hoe het morgen verloopt! succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 dank jullie wel allemaal!Ik ga er inderdaad vanuit dat ze me goed zullen adviseren over de mogelijkheden. Ik duim voor flappy (\ /)( . .)♥c(”)(”) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 16 december 2010 Delen Geplaatst: 16 december 2010 En is er al meer bekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Vandaag met Flappy bij wilhelminapark geweest. Het zag er allemaal niet heel slecht uit zei de DA. Flappy moest wel even blijven om zijn voortanden te slijpen, deze waren verkeerom gaan staan. Uiteindelijk is er een kies getrokken omdat deze onder het tandvlees gebroken was. Alles is goed gegaan, we zijn naar huisgegaan met pijnstillers, antibiotica en medicatie tegen zijn verstopping. Net heeft hij een beetje wortelloof en een stukje boerenkool gegeten. De grote stoere Flappy =) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 16 december 2010 Delen Geplaatst: 16 december 2010 Fijn om te horen dat het meegevallen is.Verwen Flappy maar lekker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 Dus uiteindelijk is hij maar 1 kies kwijt en zijn z'n voortanden geslepen? Dat valt supergoed mee!Ik heb een konijntje zonder voortanden, en dat is goed te doen. Maar een konijntje zonder kiezen, dat zou ik niet weten.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Jep dat viel inderdaad reuze mee, Voor nu lijkt hij het aardig te doen, maar het is nog erg vroeg om echt veel te zeggen denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Bah, zo goed als Flappy het deed vlak na de operatie zo slecht doet ie het nu...Vandaga heeft hij uit zichzelf slechts loof van 2 worteltjes gegeten. Zijn keuteltjes zijn nog kleiner dan ervoor, ondankts de medicijnen. Sinds vanmiddag vier uur heeft hij zich in 'zijn doos' (een kartonen doos die op een íngang' en een 'raam' na helemaal dicht is) verstoppeld. Hij is er alleen een keer uit geweest voor een plasje en net voor een tweede plasje en wat keuteltjes. En natuurlijk voor zijn medicijnen en dwangvoer maar dat was niet bepaald vrijwillig Ik maak me zorgen =( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Krijgt hij ook nog pijnstilling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stéphanie87 Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Wat voor medicijnen krijgt hij allemaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Hij krijgt metacam als pijnstilling, een antibioticakuurtje en voor de darmpjes laxatrac en ciceral (hoop dat ik het goed spel uit mn hoofd ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Laxatract en Ciseral.. maar who cares. Is hij inmiddels weer wat opgeknapt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 hoe is het nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Gister avond heeft hij een beetje meer gegeten weer en ook vanmorgen leek het ietsje beter te gaan maar nu is hij weer in zijn doos gekropen. Hij heeft ongeveer 30 min geleden medicatie gehad, hopenlijk is hij met nog een halfuurtje weer iets beter en wil hij weer wat eten...Hij heeft me wel door die kleine bengel, bij medicatie tijd spurt ie stampvoetend zijn doos in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2010 Het gata niet goed met Flappy ;( Vanmorgen heeft hij een halfblaadje andijvie en loof van 1,5 wortelje gegeten en een stukje boerenkool van 2m2 ofzo. Gezien de afgelopen dagen best oke. Maar de hele ochtend is hij al aan het schokken en onrustig. Omdat hij sinds bovengenomde om 9.00 niks meer heeft gegeten wilde ik hem wat dwangvoeren. Zag ineens dat zijn kontje rood was. Even later was het weer normaal, en toen weer niet. Het is net of zn darmpjes naar buiten komen. gelijnk met WP gebeld. Anusprolaps heet het. We kunnen gelukkig vandaag terecht, om 14.30 uur een afspraak. Zit helemaal te trillen, ben me rot geschrokken en maak me heel erg zorgen =( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 21 december 2010 Delen Geplaatst: 21 december 2010 Ach nee toch, het zit ook niet mee!Zouden de keutels dan te hard zijn dat hij zo hard moet persen, of waardoor komt dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten