Hanneke88 Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Ben er even niet meer opgeweest..maar gister met de bijde konijntjes met spoet naar de dierenarts geweestBlaise heeft E.Cuniculi en een grote kans dat Milo het ook heeftWe hebben voor beide medicijnen gekregen.Blaise heeft zijn hele hoofd scheef en valt op de kop en trekt heel raar met zijn hoofd :(Milo die staat zo en dan BOEM! ligt die weer.Ik kan echt wel janken vind het zo zielig! Hebben jullie konijntjes dit ook gehad?
Fluffie&Bunny Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Mijn konijnen gelukkig (nog) niet. Beterschap met je konijntjes!
ceedeerom Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Yep, in april heeft één van mijn konijnen het gehad, is helemaal goed gekomen, maar het was intensief verzorgen en geloven in de toekomst.
Gast Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Rose, mijn voedster, heeft recent E.C. gekregen. Inmiddels is ze van de medicijnen af en staat haar hoofdje nog een beetje scheef maar verder is alles prima. Snel handelen heeft zeker geholpen!Verder vroeg ik mij af welke medicijnen je precies hebt gekregen en voor hoelang? Veel sterkte met je konijntjes en beterschap voor ze.
Talunky Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Hey Konijntje van onze buren heeft het ook ze zijn nu ongeveer drie weken aan het behandelen denk ik en nu is er betering. Ze heeft haar kopje niet meer zo scheef en huppelt weer vrolijker rond. veel succes hoor!
Boseetje Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 wat heb je voor medicijnen gekregen van de da?
Aanbevolen berichten