lindaatje9 Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Snuf begon donderdag met minder eten omdat zij al 2x eerder gas gehad heeft zijnWe gelijk begonnen met een darmstimulerend middel.Vanmorgen zat ze helemaal stil in haar hokkie en wilde ze ookGeen groente eten .ze keek me zo zielig aan.Ik heb de dierenarts gebeld en gelukkug konden we gelijk terecht.Haar maag was goed, maar haar darmen niet. Ze heeft een pijnstillerGekregen en een infuus.Nu moet ik haar dwangvoeren ( heb een zakje meegekregen).Maar ik krijg haar niet meer te pakken . Hoe kan ik dat het beste doen?Hebben jullie nog andere tips voor me?
Amatjuh Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Heb je het konijn binnen of buiten staan? Snuf moet in ieder geval binnen staan. Een konijn dat ziek is kan zich moeilijk zelf op temperatuur houden.Zijn er al keutels gekomen? Heb je pijnstillers meegekregen?Wat voor infuus heeft ze gehad, of bedoel je dat ze onderhuids vocht hebben gegeven?Misschien kun je iemand er bij vragen om Snuf te pakken te kunnen krijgen. Probeer haar zo min mogelijk op te jagen, daar krijgt ze nog meer stress van wat niet goed is voor de darmen.Je kunt nog proberen om een handdoek over haar keen te gooien en haar dan op te pakken.Succes!
Aanbevolen berichten