Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ging net eten geven. toen leek alles in orde. filou gewoon meegegeten met de rest. ik ben even blijven kijken en toen vond ik dat fiou zo vreemd ging liggen. eerst zat hij ineengedoken, toen ging hij plat op zijn buik liggen. ik heb hem apart gezet om te zien hoe hij zich gedraagt. voorlopig nog geen keutels. hij zit hier wel nog maar 5 minuten. nu huppelt hij rond alsof er niks aan de hand is. zijn eten ziet hij niet staan. ik heb geprobeerd met witlof en een stukje appel waar hij normaal zo zot op is maar hij wil niet

is er nu iets mis of niet?

Geplaatst:

ben net terug van de DA en er was idd iets mis. hij kon een beetje gas voelen, maar niet veel. toen ik toekwam lag er 1 keuteltje in de box dus is er een mestonderzoek gedaan. daar is niets uit gebleken. filou zijn temperatuur is wel te laag. het zou door iets in zijn voer komen dat hem niet is bavallen. waarschijnlijk door stress aangezien hij deze week gekoppeld was. hij heeft 2 spuitjes gekregen, moet zeker tot morgenmiddag warm binnenblijven en als hij tegen morgen niets gegeten heeft moet ik dwangvoeren.

sinds we thuis zijn heeft hij wel al 2 witlofblaadjes op. nu laat ik hem even met rust

bedankt voor jullie hulp

Geplaatst:

Wees maar blij dat je bij de DA bent geweest.

Beau heeft ook een keertje gas gehad. Bij hem was het probleem dat ik hem een stukje boerenkool gegeven (de 1 vind dat je het wel kunt geven en de ander niet) had. Maar ik lees dat je konijntje alweer iets gegeten heeft, lijkt mij een goed teken. Kan wel even duren voordat ie weer de oude is.

hou maar goed in de gaten en sterkte

Geplaatst:

nog steeds geen keutels. daar maak ik mij wel zorgen om. hij heeft wel nog wat witlof gegeten dus dat is wel goed. zijn biks raakt hij nog niet aan en hij heeft ook nog niet gedronken. vannacht slaapt hij bij mij. dan kan ik hem nog in het oog houden

Geplaatst:

ik weet niet wat ik er van moet denken. vannacht heeft hij gekeuteld en wat gegeten. nu is hij witlof en andijvie aan het eten. het lijkt dus allemaal goed te gaan. maar op andere momenten ziet hij er juist zo slap uit. wanneer weet ik nu of hij genezen is en weer naar buiten kan?

Geplaatst:

volgens de dierenarts mag hij deze middag naar buiten als hij zelf eet. dat doet hij dus ik zal hem straks in de veranda zetten. daar is het iets warmer dan buiten, maar wel kouder als binnen. dan kan ik hem ook nog wat in het oog houden. kben wel bang dat hij hervalt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .