Hazel Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Kreeg net vervelend nieuws. Het konijn van me zus heeft een gasbuik.Hij gaat aan het infuus en blijft bij de dierenarts.Maar de dierenarts geeft het weinig hoop:(:(Hij zegt dat 90% van de gasbuiken komt te overlijden.Het schijnt een bacterie te zijn dat een gasbuik veroorzaakt.Dus er is ook nog kans dat haar andere konijn die samen zat met haar het ook heeft.Het is een pooltje van 5 jaar. Zijn er nog tips die ik aan me zus kan meegeven?Hopelijk komt Ukkie de nacht door.
jrjsieben Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Als de dierenarst een goede behandeling geeft en ze hebben hem gelijk gebrachtDan hoeft het volgens mij niet gelijk einde verhaal te zijnIs het een konijnkundige dierenarts?Verder kan ik niks zeggenSterkte
Hazel Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 (aangepast) Ze moest naar een andere dierenarts die opnames doet.En die gaf het meer kans. Ze is aan het infuus en heeft medicijnen gekregen. Dus Ukkie is gelukkig in goede handen.Deze arts controleerde ook alles bij haar. En de arts zei ook nog dat het niet besmettelijk is.En ja ze zijn er snel bij, want gisteren was Ukkie nog gewoon lekker druk.Hopen op het beste, en ik duim voor Ukkie 6 december 2010 aangepast door Hazel
Rosalie en Tinus Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Tinus had ook een gasbuik, en hij heeft het overleeft.Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!
Laura1984 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Sterkte! Ik zal mee duimen. Nijn en Minky hebben het beide ook een keer gehad, maar gelukkig niet zo heel erg, ze waren er met de nodige zorg van de DA beide vrij snel overheen!
Hazel Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 :(:(:(Ukkie is overleden:(:(:(" jouw leven moesten wij loslaten, maar in ons leven houden wij jou altijd vast "
Laura1984 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 HĆØ bah, wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte voor jullie!
michaela23 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Das vreselijk zeg. Heel veel sterkte ermee en Ukkie, rust maar zacht.
jrjsieben Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 He :grrrrrr:Dat had ik toch niet verwachtSterkte echt heel vervelend zeg
Joseeke Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Heel sterkte met het verlies van jullie lieve Ukkie. Maar en gasbuik is niet besmettelijk. Dit kan veroorzaakt worden door voeding of stress bijv.Konijnen kunnen geen boertjes & scheetjes laten, zoals wij mensen. Hun gasbellen blijven hangen in de darmpjes, waardoor een gasbuik kan ontstaan.
Aanbevolen berichten