MrKonijn Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Hallo, Ik heb net de kooi schoongemaakt.Maar toen ik het huisje weg haalde schrok ik toch wat ik daar zag liggen.Het is iets slijmerigs en (licht)geel/wit achtig...Maar ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn.Ik had er een foto van gemaakt maar helaas krijg hem niet op de laptop. Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn???:erf::erf:
Amatjuh Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Het zou slijm kunnen zijn uit de anus, dat is vaak geen goed teken. Het kan duiden of een infectie in de darmen.Hoe zien de rest van de keutels er uit? Wordt er goed biks en hooi gegeten? Merk je iets raars aan je konijn? Stil zitten, knarsetanden?
MrKonijn Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Verder ja opzich zijn de keutels er goed uit en knarstanden heb ik niet gehoord
jrjsieben Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Is het niet gewoon plasDie heeft ook een wittige kleur soms
Amatjuh Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 De foto is erg klein, ik kan het niet goed zien.Je hebt vandaag het hok helemaal schoongemaakt he, hou het goed in de gaten en let extra op anders uitziende keutels, slijm en of ze goed blijven eten.
Amatjuh Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Is het niet gewoon plasDie heeft ook een wittige kleur soms Ja dat kan wel, maar plas hoort niet slijmerig te zijn.
Witchvamp Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 urine met een reactie op de bodembedekking? elke bodembedekking reageerd namelijk anders mer urine, al heb ik dit nog niet eerder gezien. welke bodembedekker gebruik je?
jrjsieben Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Nee inderdaadMaar als het bij de keutels hoort moeten die er ook bijliggen denk ik
MrKonijn Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Ja is vandaag helemaal schoongemaakt, omdat ze niet zindelijk zijn doe ik het om de dag!Ik zal het in de gaten houden maar ze hadden vanochtend wel nog gewoon biks gegeten en genoeg gedronken en hooi eten ze ook gewoon!Maar dan moet ik er ook nog achter komen van welk nijntje het afkomstig is!
jrjsieben Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Misschien even geen bodembedekking en ze even in de gaten houden wie waar gaat zitten en wat er neer gelegdt wordt
Aanbevolen berichten