Kristi G Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 hallo, ik kwam vanochtend bij mijn konijn en zag dat één oor helemaal bleef hangen. Ik keek in het oor en zag dat het rood was, geen korstjes, maar aders ofzo!? het was ook warm. ik keek naar het andere oor, wat recht overeind stond en keek erin, ik zag geen roodheid en er was meer beharing!!!!!!!!!!!!weet iemand wat dit kan zijn????of dat het gevaarlijk is??????
Kristi G Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Geplaatst: 27 november 2010 het andere "goede" oor was ook kouder!!!!!!!!!!!!!
W&W Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb zelf geen tips voor je maar ik denk dat je best eens naar de dierenarts gaat.
Evee Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Een bezoekje aan de dierenarts is hier inderdaad wel verstandig. Die kan even een kijkje nemen in het oor van je konijn en zien of daar iets aan de hand is!
Kristi G Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Geplaatst: 29 november 2010 oke maar het trekt al weer weg, maar bedankt voor de tips en hulp!!!!!!!!!!!!
Aanbevolen berichten